וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכל אמדורסקי נפרדת מעובד מחפוד

עינב שיף

8.2.2009 / 0:08

”הלוואי והדברים היו נגמרים אחרת”, אומרת הזמרת שלא הספיקה להפרד מהסוכן לשעבר והחבר, שמת אמש

12 שנים אחרי שפגשה אותו לראשונה, מיכל אמדורסקי לא האמינה שעובד מחפוד ייעלם מחייה לנצח. היא, שנשארה איתו כמעט עד הסוף והייתה אחרונת המיוצגות שלו. מיכל ידעה שהוא "נוהג להיעלם", כפי שהעידו מקורביו, אך מותו אמש הכה אותה בתדהמה. "זה גיהינום בשבילי", היא מספרת. "אני לא באמת יודעת איך להתמודד עם זה, אפילו לא דיברתי עם המשפחה. זה כל כך מתאים לעובד, אדם קיצוני לטוב ולרע, שלא היה לו אפור אלא רק שחור ולבן. עובד עשה הכל בלי פחד, תמיד הזיז כל קיר אפשרי וברור לי שזה מה שפגע בו בסופו של דבר. היה לו הכל והוא פשוט מת בלי כלום".

בשלב זה אמדורסקי עוצרת, כמו בחלקים רבים במהלך השיחה. היא עוד הספיקה לשחק במוצאי שבת בהצגה, אך גם הסחת הדעת הזו לא אפשרה לה להדחיק את הבשורה הכואבת. "אני כל הזמן חושבת על זה שעשיתי הכל בשבילו", היא אומרת. "הלכתי איתו יד ביד, ניסיתי לעזור לו בכל דרך אפשרית כי הוא היה כמו המשפחה שלי - הוא היה מבלה אצלי בבית, היה בקשר עם אסף, הוא אהב את מילה מאד ולכן הייתי האחרונה שנשארה איתו ולמעשה התהפכנו. אני טיפלתי בו כמה שיכולתי, אבל זה לא עזר. הוא פשוט לא יכול היה להכיל את עצמו".

בתקופה האחרונה העידו חברים על מחפוד שהחל לחזור לעצמו. הוא עבר לדירה החדשה בנתניה, עיר הולדתו, שם נדמה היה שהוא מתחיל מחדש. בליל שישי קיבלה המשטרה קריאה לגבי אדם שנפל מבניין מגורים. לאחר שאנשי מד"א פינו את מחפוד לבית החולים, נקבע מותו. המשטרה בודקת גם חשד להתאבדות.

"היה מוריד את הירח אם הייתי מבקשת"

מבעד לעצב, נזכרת אמדורסקי במחפוד שכבש אותה מהפעם הראשונה. "היה חיבור בינינו מהשנייה הראשונה", היא מספרת. "עובד היה מאד היפראקטיבי, עם הרבה טמפרמנט ומאד כובש. הוא ידע להגיד בדיוק את המילה הנכונה וזה היה מקסים. בהמשך, גם כשהקריירה שלך לא תמיד בשיא, הוא אף פעם לא שם אותך במקום השני. הוא אמר שיש תקופות יותר טובות, יש תקופות פחות טובות, הוא נלחם על האודישנים והיה מוריד את הירח אם הייתי מבקשת".

חשבת שזה טוב בשבילו?

"אולי לנו, השחקנים זה היה טוב, אבל בדיעבד זה הרס לו את החיים. הוא חי את העבודה שלנו והוא פשוט הלך לאיבוד".

ההליכה לאיבוד שאמדורסקי מדברת עליה, התבטאה בצורך של מחפוד להיעלם. אמדורסקי מספרת כי במהלך השנים בהם הכירה אותו, מחפוד נעלם לשלוש תקופות ארוכות לחו"ל, לאוסטרליה, פראג ופעם ללונדון. "הוא פשוט לא התמודד עם דברים וברח. יום לפני אחת הנסיעות שלו נסענו לאילת. הוא בכה שם המון".

אמדורסקי נזכרת באחד הרגעים שמחפוד נעלם. "הוא לא אמר לי את זה פנים אל פנים, אלא השאיר מייל ועזב", היא מספרת. "אחר כך הוא היה שולח מייל פה ושם, כמעט לא נשאר בקשר".

מכתב פרידה

בשנה האחרונה מספרת אמדורסקי כי מחפוד שלח לה מכתבים, "שירי אהבה ארוכים" היא קוראת להם, שהכילו עשרות תמונות מהשנים המשותפות. "בדיעבד אני מבינה שהמכתב האחרון שלו היה פרידה", היא מספרת. "הוא כתב במכתב שהוא מעדיף שלא אחזור אליו, שהוא יודע שהוא לא עשה לי טוב. אני באמת עשיתי בשבילו הכל, אבל הוא חי על הקצה. הוא לא ידע גבולות ולא רצה לדעת גבולות".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

אם היית רואה אתמול בערב, מה היית אומרת לו?

"שאני אוהבת אותו, שאני מודה לו. הלוואי והדברים היו נגמרים אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully