וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן יניב - "מה עם אהבה"

עינב שיף

9.2.2009 / 8:03

הכוכב הגדול של הפופ הים תיכוני עם סינגל חדש מתוך אלבום שלישי, מדבר על הכאפה שצפויה למעריצים מהכיוון החדש

יח"צ - חד פעמי

עידן יניב - "מה עם אהבה"

עידן יניב כמעט וסיים את ההכנות לקראת אלבומו השלישי וממש לא התכוון להכניס שירים חדשים, מעבר לאלו שכבר הכין. אלא שאז קרא לו הנרי, המפיק המוזיקלי החביב על תעשיית הפופ בישראל. "הוא התקשר אליי ואמר לי שאני חייב לשמוע שיר", מספר יניב. "לא ממש רציתי, אבל הנרי זה הנרי והוא גם סיפר לי שהשיר נכתב במיוחד בשבילי, אז הלכתי. אחרי ששמעתי את השיר בפעם הראשונה אמרתי לו 'תביא לי עכשיו מיקרופון ואנחנו מקליטים את זה, בלי שיפצורים, בלי שיפוצים, בלי כלום'. פשוט לא היו לי מילים".

התוצאה היא "מה עם אהבה", סינגל ראשון מתוך אלבום אולפן שלישי ליניב, שעד גיל 22 הספיק להפוך לחלוטין את מפת הפופ הים התיכוני. למרות זאת, יניב, גם אחרי אלפי מעריצות ועשרות אלפי השמעות ברדיו, עדיין מתרגש. "אני אף פעם לא רוצה להתרגל לדברים האלו", הוא אומר. "יש כל כך הרבה עניין סביב הדברים החדשים שלי, בטח כשאני מרגיש שהאלבום הקודם עשה דרך יפה ומיצה את עצמו. עכשיו יש שיר חדש, אלבום חדש, עניין חדש ושירים שהייתי ממש חם עליהם ולכן רציתי להקליט כמה שיותר מהר".

כאפה למעריצים?

לא רק תהליך העבודה המהיר של יניב מרגש אותו. בעיניו, "מה עם אהבה" הוא מהפך. "אני מרגיש שהשיר החדש הוא הליכה עד הסוף בשבילי. אני יודע שזו עלולה להיות כאפה למעריצים, אבל המטרה של אמן היא להמציא את עצמו מחדש בכל אלבום. לכן גם עבדתי עם הנרי, מפיק שתמיד מביא את הבשורה בפופ הישראלי. בחיי, אני לא יודע איך הוא עושה את הדברים האלו".

ההצלחה של יניב בעקבות להיטים כמו "חושב עליה", "את יפה" ו"סרט הודי" עם דנה אינטרנשיונל הביאה אותו אמנם למעמד בכיר, אך גם הפכה אותו לדמות הנמצאת בקו האש של תעשיית המוזיקה. מכאן, הדרך לחוסר פרגון כלפיו אמנם קצרה, אך יניב לא באמת מרגיש אותה. "אני לא חושב שצריכה להיות תחרות כזו", הוא אומר, "כי יש מקום לכולם וכולם לוקחים מכולם וכולם מושפעים מכולם, אין אפס. גם אני מושפע מדברים שקוראים כאן".

כמו מי?

"אתה לוקח אותי למקומות....אני שומע מלא רדיו, קצת משה פרץ, קובי פרץ וכאלו".

וואלה? משה פרץ? מה עם שירים של עצמך?

"מה פתאום. רק ברדיו, כשיוצא, ואז יש תחושת כיף גדולה. אבל חוץ מזה? מה פתאום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully