וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילולת בחירות

עינב שיף

8.2.2009 / 23:58

לא כל יום יש לנו שבתון, אז תוציאו את עצמכם מהבית ובוא לחגוג את הדמוקרטיה במחולות ובשירים

אם יצאתם לבלות אתמול, אל תחשבו שזה נגמר. גם היום הלו"ז שלכם יכול להיות סופר צפוף, אם רק תחליטו. ובדרך, תעברו בקלפי, למה לא?

מהפכה של אהבה

הצבעתם? הגיע הזמן לנצל את יום החופש שלכם. אם חשקה נפשכם בפעילות סמי פוליטית סמי תרבותית, תוכלו להצטרף לתהלוכה של קבוצת הסלון, "בחרת בחרטא". התהלוכה תצא בשעה 11:00 מכיכר המדינה בתל אביב ועד לפלורנטין ותעבור במספר קלפיות ותזכיר לכולם שמעל הכל, מה שחשוב הוא "מהפכה של אהבה", או משהו כזה.

בנוסף, תמקם הקבוצה שלוש קלפיות לטובת סקר רחב: אחת ברחבת הסינמטק, אחת בכיכר אלנבי-נחלת בנימין ואחת שתנוע ביחד עם התהלוכה. בערב תקיים הקבוצה מסיבה חינמית לכל מי שהצביע בקלפי של הסלון ובתשלום לכל השאר. האירוע יתקיים בסטודיו 49, ברח' קיבוץ גלויות 49 בתל אביב. בין המתקלטים אפשר למצוא את אפיקומן ברגאיי ודאנסהול, DJ POET עם אלקטרו, האוס ופרוגרסיב ודי ג'יי עמית גלקטי בטראנס.

טאוור רקורדס במבצע

רשת טאוור רקורדס תצא במבצע מיוחד לכבוד יום הבחירות, שבמסגרתו תינתן הנחה בת 50 אחוזים על כל דיסק שני. המבצע הזה יחל אמנם ביום הבחירות, אך יימשך עד ה- 12 במרץ. בנוסף, גרסאות DVD של סרטים זוכי אוסקר כמו "כפרה", "ג'ונו", "חלף עם הרוח", "בלתי נסלח" ועוד יימכרו במבצע של 1+1.

פרפרי הבטון

מי שלא ממש מתחשק לו לצפות במדגמי הטלוויזיה, יכול להגיע למועדון הבארבי בתל אביב ולחזות באחד מהסודות הגלויים ביותר של המוזיקה הישראלית - אהוד בנאי מביא את להקתו לערב של קאברים וביצועים מיוחדים תחת שם הקוד "פרפרי הבטון". המופע אמור להיות "אחרון בהחלט", גם הכניסה על בסיס מקום פנוי ומי יודע, אם הרשימה הירוקה-מימד תקבל תוצאות טובות במדגם, אולי בנאי יהיה שמח במיוחד כך שלא כדאי לפספס. פרפרי הבטון, מועדון הבארבי בתל אביב, פתיחת דלתות בשעה 22:00. מחיר כניסה: 80 שקלים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

מרתון סדרות טלוויזיה בירושלים

מרכז המגשימים הדסה בירושלים ימשיך במרתון סדרות הטלוויזיה שלו ויקרין החל משבע בערב פרקים של "משפחת סימפסון" המצוינת. הערב יימשך ארבע שעות, שזה די הרבה פרקים של הסדרה הוותיקה. הכניסה תעלה 20 שקלים בלבד, כולל פופקורן ובירה. באמת שמשתלם יותר מלעקוב אחרי המלבנים של המדגם עולים ויורדים.

יום הבחירות בנמל תל אביב

נמל תל אביב נערך גם הוא ליום הבחירות, עם פעילויות לכל המשפחה. מסעדות הנמל יגישו מגוון קינוחים מפירות יבשים ב- 20 שקלים בלבד, המדעטק החיפאי יגיע לתל אביב ויקיים החל מהשעה 11:00 ניסויים מדעיים לכל המשפחה. בנוסף, החל מהשעה שמונה יפעל במקום שוק האיכרים השבועי, המתקיים בדרך כלל בימי שישי, אך לכבוד יום הבוחר – יתקיים גם ביום ג' הקרוב.

הצביעו "מילק"

בית קולנוע "לב" בדיזינגוף סנטר יקרין ביום הבחירות את הסרט "מילק", העוקב אחר סיפורו של הפוליטיקאי ההומוסקסואל הארווי מילק. הסרט, בכיכובו של שון פן ובבימויו של גאס ואן סנט יעלה רשמית לאקרנים עוד חודש בלבד, אך קולנוע לב מנצל את המומנטום הפוליטי ומאפשר לקהל הרחב להגיע להקרנת טרום בכורה מיוחדת, באווירת הקלפיות של אותו היום. קולנוע לב, דיזינגוף סנטר, 14:00.

פסטיבל בחירות בסינמטק ירושלים

סינמטק ירושלים יחגוג את יום הבחירות במרתון סרטים והופעות במחירים מוזלים במיוחד. תמורת 25 שקלים תוכלו לצפות החל מהשעה 16:30 בסרטים כמו "חייב לזוז" על אהוד בנאי והפליטים, "מארלי ואני", "גומורה", "הבמה החשמלית – אגדת רוק'נ'רול" ועוד.

בשעה 21:00 תציג קבוצת "הצגה יומית" סאטירה קולנועית, כשבשעה 22:00 יוקרן המדגם על מסכי ענק. לאחר מכן, תוכלו לחגוג (או להתבאס) עם הלהקות עלא-אש ויולקי פאלקי. סינמטק ירושלים, החל מהשעה 16:30

קוב באוגנדה

אין כמו הטקסטים הצולפים וראיית העולם המפוכחת של היוצר המצוין הזה כדי להעביר את הבאסה הפוליטית של בחירות 2009. קוב ייתן הופעה אקוסטית ב"אוגנדה" הירושלמית, כך שאם יש סיבה לנצל את הנסיעות חינם של יום הבחירות – זו בהחלט סיבה. "האוגנדה", ירושלים, משעה 22:00.

  • עוד באותו נושא:
  • בחירות 2009

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully