וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמריקה דווקא כן בקטע שלך

עינב שיף

9.2.2009 / 10:23

"הוא פשוט לא בקטע שלך" לקח את המקום הראשון בטבלת שוברי הקופות, בסוף שבוע רווחי במיוחד להוליווד

שבועיים לפני טקס פרסי האוסקר, הקהל האמריקאי מעדיף לשלם עבור צפייה בכוכבים ולא עבור הסרטים המדוברים של עונת הפרסים של 2009. "הוא פשוט לא בקטע שלך", בכיכובם של ג'ניפר אניסטון, ג'ניפר קונלי, סקרלט ג'והנסון, בן אפלק ועוד, כבש את המקום הראשון בסוף השבוע הראשון להקרנתו, עם הכנסות בגובה 27.46 מיליון דולר. סרטו של קן קוואפיס דחק את "Taken" למקום השני, עם 20.3 מיליון דולר.

" Coraline", פרויקט האנימציה של אולפני פוקוס על פי ספרו המצליח של ניל גיימן, פתח לא רע גם הוא והגיע למקום השלישי בטבלה, כשהוא מוקרן ב- 2,299 בתי קולנוע בלבד. "הפנתר הוורוד 2", בכיכובו של סטיב מרטין הוותיק והטוב פתח חלש למדי ביחס לציפיות, עם 12 מיליון דולר בלבד בשבוע הראשון להקרנתו.

דקוטה פנינג 2

"Mall Cop", הסרט הסוגר את החמישייה, ממשיך להפתיע עם 11 מיליון דולר בשבוע הרביעי להקרנתו, שמגיעים להכנסות בגובה 97 מיליון דולר בסך הכל. מדובר ברווחים מרשימים עבור סרט שעלה 26 מיליון דולר בלבד. אחריו ניתן למצוא את מותחן המדע הבדיוני "Push", סרט שני בכיכובה של דקוטה פנינג ברשימה(הראשון הוא "Coraline"), שהכניס בסוף השבוע הראשון להקרנתו 10.2 מיליון דולר.

סופ"ש רווחי בהוליווד

על המקום השישי והשביעי ברשימה נאבקים "גראן טורינו" של קלינט איסטווד וחביב עונת הפרסים של 2009, "נער החידות ממומביי" של דני בויל. טבלאות שוברי הקופות נחלקות בסכום הכנסותיו של "גראן טורינו", כשבטבלה אחת נטען כי סרטו של איסטווד הכניס 7.42 מיליון דולר לעומת טבלה אחרת בה מכניס הסרט 7.24 מיליון דולר בלבד. "נער החידות ממומביי" יציב עם 7.4 מיליון דולר בכל הטבלאות וחשוב מכך – יציב בהחלט בטקסים השונים, עם זכיות בפרסי גילדת הכותבים והאוסקר הבריטי ביומיים האחרונים.

את הרשימה סוגרים "The Uninvited", שהכנוסתיו צנחו בשבוע אחד ב– 38 אחוזים לכדי 6.4 מיליון דולר שהפילו אותו מהמקום השליש לתשיעי בתוך שבוע. גם "בית מלון לכלבים" נופל חזק (מהמקום הרביעי לעשירי) והוא סוגר 5.8 מיליון דולר בסוף השבוע, שמצטרפים לכדי 55.23 מיליון דולר, כפול מהסכום שעלה להסריטו.

בסך הכל, מדובר בסוף שבוע רווחי למדי בהוליווד, עם הכנסות של למעלה מ– 131 מיליון דולר שהניבו 12 הסרטים הראשונים בטבלה, לעומת 89 מיליון דולר בלבד בסוף השבוע המקביל מהשנה הקודמת.

שוברי הקופות - הטבלה המלאה

1. "הוא פשוט לא בקטע שלך"
2. "Taken"
3. "Coraline"
4. "הפנתר הוורוד 2"
5. "Mall Cop"
6. "Push"
7-8. "גראן טורינו
7-8. "נער החידות ממומביי"
9. "The Uninvited"
10. "בית מלון לכלבים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully