וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולנסקי מפרסם בושם

עינב שיף

10.2.2009 / 10:53

הבמאי המפורסם החליט לקדם בושם חדש, בעזרתן האדיבה של מישל וויליאמס ונטלי פורמן

הבמאי זוכה האוסקר רומן פולנסקי מוצא תעסוקה בין דיון אחד למשנהו בתיק הפלילי המתנהל נגדו בארצות הברית. פולנסקי ביים פרסומת חדשה לבושם בשם "Greed" של פרנצ'סקו וזולי, בכיכובן של לא פחות ממישל וויליאמס ונטלי פורטמן. בפרסומת ניתן לראות את וויליאמס ופורטמן נאבקות זו בזו עד כדי אלימות על הניחוח של "Greed", בפרסומת ש"מבודדת ומחקה את ההייפ שנוצר בקידום מוצר מותרות", כפי שנכתב באתר Dazed Digital, שהקרין את הפרסומת באופן בלעדי בשבוע שעבר. הפרסומת, יחד עם הבושם, הושקו ביום ו' האחרון, ב- "Gagosian Gallery" שברומא.

הפרויקט החדש של פולנסקי בן ה-75 מגיע בתקופה סוערת מבחינתו. התיק הפלילי בן 30 השנים בעניינו עלה שוב לכותרות, לאחר שבין המשפט העליון של מדינת קליפורניה דחה את בקשתו להעביר את הדיון בעניינו מחוץ לבית המשפט המחוזי של לוס אנג'לס. פולנסקי טען שדעתו של בית המשפט המחוזי מבוססת על דעות קדומות וכי לא יזכה שם למשפט צדק.

בקשתו של פולנסקי לביטול התיק נעשתה מכיוון שלטענתו, נפלו פגמים בהליך הפלילי, שכללו הדרכה של עוזר התובע המחוזי את השופט שדן בתיק לפני 30 שנים. פולנסקי עדיין נמצא במעמד של "עברין נמלט" בארצות הברית ולא נכנס בשעריה מאז פתיחת ההליכים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully