וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי למה כמה איך?

דרור רפאל

12.2.2009 / 1:24

מי ניצח ומי הפסיד בבחירות? ולמה בכל זאת יהיה יותר טוב? ואיך חוגגים האוהבים? דרור רפאל פסימי ואופטימי

מי ניצח?

אז מי שניצח הוא לא זה שנבחר. זאת אומרת, הוא כן נבחר, אבל לא לרשות הממשלה. מי שלא נבחר, זה שהפסיד, הוא זה שיהיה ראש ממשלה. מי שהגיע למקום השלישי יחליט שמי שהפסיד – ינצח.

לפני חודשיים הבן שלי השתתף בתחרות שחמט. מתוך חמישה משחקים הוא הפסיד פעם אחת וניצח בארבעה. למעשה הוא הגיע לאחד המקומות הראשונים אבל זכה במקום השביעי.
מתברר, שבתחרויות שחמט, ישנה שיטה שלפיה מחשבים מול מי ניצחת. ככל שהמתחרים שלך חלשים יותר, כך הניצחון שלך שווה פחות ולכן תדורג נמוך יותר. כשבני בן ה-7 אמר שזה לא פייר, איך זה קרה שהוא ניצח כמעט בכל המשחקים אבל דורג שביעי, אמרתי לו שאין מה לעשות, זו השיטה. יותר קל לנצח בשחמט מאשר לנצח את השיטה.

למה בכל זאת, יהיה טוב יותר?

כי הכנסת תהייה נשית יותר (21 חברות כנסת) ויפה יותר עם
אורלי לוי ואנסטסיה מיכאלי. ותהייה חברת כנסת ערביה ראשונה (חנין זועבי, בל"ד). ויהיו חברי כנסת שיודעים לדבר ולהתנסח: אורי אורבך, דניאל בן-סימון, ניצן הורביץ ושוב אנסטסיה מיכאלי, וגם נחמן שי . ולא נשמע יותר את האוקטבות הבלתי נסבלות של זהבה גלאון. ויהיה ח"כ ירוק לחלוטין – דב חנין.

כמה עולה אהבה השנה?

השנה קונים את האהבה ב-99.90 או ב-999 לאוהבים באמת. תחתונים וחזיית תחרה זו אהבה בנאלית. חבילת ספא זו אהבה רומנטית, כמה אתה מוכן להשקיע עבור האהבה שלך? ככל שיותר אוהבים - משלמים יותר. אומרים אהבה יש בעולם, מה זאת אהבה? אהבה היא שורת סטטוס בפייסבוק. אהבה היא ערכה, חבילה, אחד פלוס אחד, סרט במתחם ה-VIP, כולל שתייה ופופקורן, או מבצע על זוג חלוקים רקומים במחיר מיוחד וסבון ארומטי במתנה. אני משלם משמע אני אוהב.

איך ייראה העתיד?

השנתיים הקרובות: קיצור תולדות הזמן.

הבוחר אמר את דברו. הציבור רוצה אחדות. אני לא פוסל הצטרפות לממשלה. אני רוצה להשמיע לך מה אמרת לפני הבחירות. נכון שאמרתי אבל הזמנים השתנו. הייתה פגישה אצל הנשיא. מלאכת ההרכבה הסתיימה. יורחב שולחן הממשלה. עוד שלושה שרים ללא תיק. ניסיון לקדם תהליך מדיני. השליח האמריקאי נפגש.

מחאה בשמאל – הממשלה מעכבת בכוונה. התנגדות בימין - לא יקום ולא יהיה. איומי פרישה. הסיעה התפלגה. לא תהיה ברירה אלא. שס מתנגדת. קדימה מתפרקת. מפלגת העבודה זועמת. שלי יחימויבץ' נואמת. ייקבע מועד מוסכם להליכה לבחירות חדשות שגם הן יהיו הגורליות בתולדות המדינה.

ישראל 2009: המפסיד מנצח, יותר נשים בכנסת, אהבה שקונים בכסף ובחירות בעוד שנתיים. ללא אוקטבות מרגיזות ועם ילד אחד בן 7 שמנצח בשחמט אבל מפסיד לשיטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully