וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאזיני 88 יפגינו נגד השינויים בתחנה

עינב שיף

12.2.2009 / 12:19

ארגון המאזינים לשמירה על התחנה יתכנס ב- 21 בפברואר להפגנה כנגד לוח המשדרים החדש. "אנחנו מוחים על כך שאין תחנה שנשמעת אחרת", אומרים בארגון

הפגנת מחאה כנגד השינויים בלוח השידורים של 88FM תתקיים במוצאי השבת הבאה, 21.2 ברחבת מוזיאון תל אביב, בשעה 20:00. "ארגון מאזיני 88FM למען שמירה על התחנה" ימחו כנגד "הפסקת דחיקת המוזיקה האיכותית והמורכבת לשוליים, ביטול ההתערבות בתכנים המשודרים, הגדרת ציביונה של 88FM כתחנה אלטרנטיבית ואקלקטית", ועוד נושאים רבים. הילה שגן, מראשי המאבק של המאזינים מבטיחה אמנים ואנשי תרבות שישירו ויישאו דברים, אך סירבה לחשוף פרטים נוספים כרגע.

"זו בעיקר הפגנת אהבה לתחנה",אמרה שגן לוואלה! תרבות. "זה שיעור בצרכנות. אנחנו המאזינים ומדובר ברדיו ציבורי שאנחנו משלמים עליו אגרה. יש משמעות לכך שזה רדיו ציבורי, אנחנו מוחים על כך שאין תחנה שנשמעת אחרת, תחנה ששמה את האיכות במרכז ולא את הרייטינג והכסף. ואנחנו כצרכנים, אנשים שבסופו של דבר מצביעים באוזניים, אנחנו לא אוהבים את התהליך שהתחנה עוברת".

צעדי המחאה של ארגון המאזינים מגיעים לאחר השינויים שביצע מנהל התחנה, יובל גנור בלוח המשדרים של התחנה לפני כחודש. הצעדים גררו מכתבי מחאה חריפים של ארגון המאזינים לראשי ראשות השידור וניסיון לעורר שיח ציבורי בנושא. בנוסף, הופצה עצומה הקוראת להחזיר לתחנה את צביונה המקורי ועליה חתמו אמנים כמו אהובה עוזרי, דני ליטני ועוד. למרות הצעדים הללו, המהפך בלוח המשדרים יצא לדרך, כשארגון המאזינים מקווה שההפגנה אכן תביא לשינוי המיוחל.

מרשות השידור נמסר בתגובה: "ועדת הרדיו של מליאת רשות השידור אישרה את לוח השידורים החדש של התחנה. השינוי המרכזי והבולט היא ההחלטה לשדר יותר שירים מוכרים ופופולארים בשעות הפריים ולהעביר את תכניות הנישה לשעות מאוחרות יותר . כל הבדיקות המקצועיות שנעשו טרם ההחלטה מעידות על כך שהשינוי הזה הוא חיוני לחיזוק והגברת אחוזי האזנה לתחנה הצוברת פופולאריות. אופי התחנה לא ישתנה, התחנה תמשיך להיות בית לאוהבי מוזיקה איכותית ותתבסס על מגישי התחנה ועורכיה"

  • עוד באותו נושא:
  • 88fm

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully