וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנטומיה של גריי חוזרת לשגרה

עינב שיף

15.2.2009 / 10:15

שונדה ריימס, יוצרת הסדרה, הכחישה את השמועות אודות עזיבתם של שחקני הסדרה, קתרין הייגל וטי.אר נייט

קתרין הייגל וטי.אר נייט, כוכבי הדרמה "האנטומיה של גריי" יישארו ככל הנראה בקאסט הסדרה. יוצרת הסדרה, שונדה ריימס, התראיינה במהלך טקס ה– NAACP למגזין People ובהתייחסה לשמועות שנפוצו לגבי עזיבתם של השניים, אמרה כי "זו הייתה שמועה מעניינת, אבל היא אינה נכונה. אני חושבת ששמועות הופכות מאד בקלות לעובדות. אתם יודעים שאני לא אוהבת לגלות מה עומד לקרות בסדרה, אבל זו רק שמועה".

ג'יימס פיקנס ג'וניור, שחקן הסדרה שראיון עמו הצית את גל השמועות בנוגע לעזיבתם של השניים, התראיין אף הוא בטקס ואמר כי הציטוטים שהובאו בשמו הוצאו מהקשרם. "כשהשאלה הופנתה אליי, ניסיתי לאחל הצלחה לקתרין וטי.אר בכל מה שהם עושים. בכל מקרה אין לי שום מידע מיוחד בנושא".

הייגל, זוכת פרס האמי על תפקידה בסדרה כד"ר איזי סטינס ונייט, המשחק את ד"ר ג'ורג' אומאלי, הם שניים מעמודי התווך של הסדרה המצליחה. עם זאת, הייגל הסתכסכה עם מפיקי הסדרה בעבר לאחר שפרשה מהמירוץ למועמדויות לאמי, בטענה כי החומרים שנכתבו עבורה לא מספיק טובים. נייט היה מעורב בפרשה מביכה אחרת, לאחר שהשחקן אייזיאה וושינגטון כינה אותו בשם גנאי המיוחס להומוסקסואלים (“Faggot”) במהלך צילומי הסדרה. וושינגטון התנצל בהצהרה רשמית ועזב את הסדרה לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully