וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק לא זהבה

רגע לפני שחיים אורון מודח מתפקידו לטובת הצדקנית המצקצקת, אודי הירש וניב הדס מציעים חלופות להנהגת השמאל

ארי שמאי

לארי שמאי יש את כל החבילה: הוא יסחוף את מצביעי עלה ירוק, יביא קולות אפילו מהימין הקיצוני (כלומר ממשפחת עמיר), יזכה לאהדת הציבור בזכות החשדות בפלילים (לליברמן ודרעי זה עבד מצוין), יעטר את תשדירי הבחירות במוזיקה מזרחית שתמשוך קהל אותנטי ובעיקר יעשה פרובוקציות, בניגוד לג'ומס הדהוי והאפרורי. שווה לבחור בו רק בשביל הרגע שינשוף את עשן הג'וינט במשכן הכנסת, היישר לפניו של גלעד ארדן.

שלח ודרוקר

שני להטוטני הדיבור יהיו אופוזיציונרים מהמעלה הראשונה. הם יעלו לדוכן הנואמים בימים של העברת תקציב, וידברו במשך 37 שעות ברציפות על כל נושא שבעולם, החל מהקליטה האיטית של קרלוס ארויו במכבי תל אביב ועד לתפקיד האב בקולנוע האמריקאי העכשווי. במקביל לפיליבסטר, שלח יספיק לכתוב שלושה טורים ולשדר בערוץ הספורט בעוד דרוקר יעדכן את הבלוג במאמר שטנה לידיעות אחרונות ויחתום על חוזה לספרו הבא. אם הם יכשלו, לספר הזה יקראו "חרקירי 2".

רון קופמן

המסרים המורכבים והרכרוכיות הם שני עקבי אכילס של השמאל בכלל ושל ג'ומס בפרט. הנה מישהו שיצליח לסגור את שתי הפינות הללו – בעזרת תרבות הדיון הייחודית שלו הוא יעשה למרצ את מה שטומי לפיד עשה לשינוי. מה גם שבכנסת אפילו הזמזם הצורמני לא ימנע ממנו להפריע לעוזי לנדאו לנאום.

אסי כהן

מכירים מישהו שלא אוהב את אסי כהן? השחקן המוכשר הוא אחד האנשים האהודים במדינה, שמצליח לעורר אמפתיה בכל דמות שהוא מגלם, בין אם מדובר בערס כמו שימי הרשקוביץ', ערבים כמו חמודי וראלב מג'דלה ואפילו אנשים מפחידים כמו אביגדור ליברמן. אלא שליברמן הוא דמות אהודה בישראל של 2009, בעוד החנונים ממרצ שנואים בשל אמותיהם הערביות. חייבים לנטרל את האיבה לשמאל עם אדם שאפילו איתמר בן גביר יבקש ממנו חתימה במסדרונות הכנסת.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

עליזה אולמרט

הבעיה היחידה בציוות של עליזה אולמרט למרצ, היא שמדובר ככל הנראה במפלגה ימנית יחסית לדעותיה. עדיין, אנו סמוכים ובטוחים כי אשת ראש הממשלה, שמפמפמת לבעלה את נזקי הכיבוש במשך שנים ואחראית בעקיפין לכמה מההתבטאויות היותר מפתיעות שלו, תשמח לשקם את השמאל הישראלי. זה כמובן גם לא יזיק לאמנות שלה וימלא את המשבצת הנשית החסרה. רק שגלאון לא תחזור.

מרגול

מי שראה את מרגלית צנעני שופטת ב"כוכב נולד" יודע כבר שמדובר באישה פמיניסטית-הומניסטית עם רגישות חברתית, שלא נרתעת מלהיות באותה סיעה עם הומואים. מרגול תכניס למרצ את אווירת הסחוג שכל כך חסרה לה, זו שתבהיר שהרעיונות הסוציאליים שלהם אינם נחלתם הבלעדית של צקצקניות אשכנזיות כמו זהבה גלאון. חוץ מזה, היא גם תעשה שמח באסיפות המפלגה ותוסיף למוראל הלאומי אחרי ההפצצה האירנית.

בני בגין

נו, אז הוא דוגל במדיניות אף שעל, סו פאקינג ווט. כאילו שיהיה כאן שלום ב-50 השנים הקרובות. מכל בחינה אחרת, בגין הוא המועמד האידיאלי לראשות מרצ: צנוע, נוסע באוטובוס, אחד מאנשי הימין היחידים שזכויות אדם חשובות לו. הוא אפילו חבר טוב של יוסי שריד. חשוב מכל, בגין הצנוע והגרום מזכיר בחזותו החיצונית את דב חנין, והוא יכבוש במהרה את לבם של החבר'ה בריף רף שנפלו ברשתה של חד"ש.

מרואן ברגותי

אחרי שהמועמדת הערביה היחידה של מרצ פרשה, יש לפצות את ציבור הבוחרים במגזר ולהזניק למקום הראשון ברשימה את הערבי הכי אשכנזי שיש, מרואן ברגותי, אדם פרגמטי יותר מביבי וכריזמטי יותר מציפי. החבר הטוב, ג'ומס, שמבקר את ברגותי בכלא לעיתים קרובות, ישמח מאוד לפנות את המקום. כן, יש לו קצת דם יהודי על הידיים, אבל הקהל הימני ממילא בטוח שבמרצ שותים בבוקר מיץ עשב חיטה מעורב ברסק ילדים משדרות, כך שאף מנדט לא יילך לאיבוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully