וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרי יניב

עינב שיף

17.2.2009 / 13:58

עידן יניב מצלם קליפ חדש ל"מה עם אהבה". עד שנביא לכם את הקליפ, עינב שיף ויסמין סויפר יביאו לכם את המילים והתמונות

שכבת הגנה

זה אמנם נראה שעידן יניב עבר דרך ארוכה מאז "חושב עליה", אבל בסופו של דבר פחות עברו פחות משלוש שנים מאז ועדיין, זהו הלהיט שהביא את יניב למעמד הסטאר. וסטאר מקבל טיפול צמוד ממאפרת.

תודה לאל

אז איך יניב מתמודד עם ההצלחה? קודם כל ידיים לשמים ותודה למי שצריך. אחר כך הוא ממשיך לעבוד בשיטתיות שכוללת הופעות אינטנסיביות ויצירות חדשות שיוצאות תוך זמן קצר, כך שבזמן שהידיים למעלה, הראש של יניב ממשיך לעבוד בכיוון הנכון - קיסריה.

קופץ בראש

"מה עם אהבה?" הוא שיר שעוסק בתחושה שכמעט כל אחד מכיר, שבו אתה חושב שמגיע לך יותר. קשה להאמין שיניב באמת נתקל בסיטואציות האלו ואם כן,למה הוא קופץ ומחייך? התשובה נמצאת גם ב"חושב עליה" וגם ב"הכי יפה" - כולם שירי אהבה עם קריצה, שירים רציניים-לא רציניים, שמתאימים גם לפרידה וגם לחתונה.

אני? אתה!

כשעידן יניב התפרסם, התקשורת ניסתה להזכיר לו שוב ושוב את ליאור דטאוקר, שכתב לו את "חושב עליה". מאז, יניב עשה את הדברים לבדו, בדרך שלו והציבור בחר בו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

ובסוף - השיר

המסך הירוק מכסה על מה שבאמת עומד מאחורי עידן יניב, בקליפ כמו בחיים: הפקה מוזיקלית מתחכמת יותר, מילים חזקות יותר ובעיקר - תחושת חדשנות שתתאים לרעננות שהוא מבקש להכניס לסצנת הפופ הים תיכוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully