וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההימורים באינטרנט בעד "ואלס"

עינב שיף

17.2.2009 / 13:54

סרטו של ארי פולמן מדורג כבעל הסיכויים הגבוהים ביותר לאוסקר בסוכניות ההימורים ברשת. גם הית' לדג'ר ו"נער החידות ממומביי" בראש הרשימה

סוכנויות ההימורים ברשת מעניקות סיכויים גבוהים ל"ואלס עם באשיר". אתר ההימורים “OddsChecker”, המשקלל את הימורי הסוכנויות השונות לקראת טקס האוסקר, ממקם את "ואלס" במקום הראשון לזכייה בפרס "הסרט הזר הטוב ביותר" בטקס שייערך ביום א'.

סוכנות “Ladbrokes” למשל, נותנת ל"ואלס" סיכוי של אחד לשלוש לזכייה, כלומר על הימור בן 100 דולרים על זכייתו של "ואלס", תזכו ב– 130 דולרים בחזרה בלבד, מה שאומר שרבים מהמרים על הסרט. לעומת זאת, "בין הקירות" הצרפתי, שניצח את "ואלס" בפסטיבל קאן, מקבל סיכוי של אחד לשש.

"תסביך באדר-מיינהוף" עומד שלישי ברשימת ההימורים, והרחק מאחור נמצאים ”Revanche" האוסטרי ו“Departurs” היפני.

גם האתר BET365 והאתר BetFair מעמידים את "ואלס עם באשיר" בראש הרשימה כמועמד לזכייה.

יש עוד סרטים חוץ מ"ואלס"

בהימורים נוספים הנוגעים לאוסקר, זוכה הית' לדג'ר לקונצנזוס סביב הסיכויים לזכייתו בפרס "שחקן המשנה הטוב ביותר", בהפרש ניכר על מתחריו. הקונצנזוס נמשך גם על הפרס החשוב ביותר בתחרות, "הסרט הטוב ביותר". שם, "נער החידות ממומביי" ממשיך את הדומיננטיות שלו בעונת הפרסים ומתמקם כבעל הסיכוי הגבוה ביותר לזכייה בפרס. בקטגורית "השחקנית הטובה ביותר" מובילה קייט ווינסלט על מריל סטריפ ומיקי רורק מוביל על שון פן בקטגוריה הגברית המקבילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully