וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינט תשתף פעולה עם "30"

עינב שיף

17.2.2009 / 16:34

נינט תבצע דואט עם יהלי סובול בפרויקט של אלעד כהן ושגיא צורף. סובול: "ייתכן שלא יזהו שזו נינט מרוב שהיא מפתיעה"

נינט תשתף פעולה עם פרויקט "30" של אלעד כהן ושגיא צורף. לוואלה! תרבות נודע כי הזמרת הקליטה דואט עם יהלי סובול בשם "אין לך מה להפסיד", אשר ייצא בקרוב כסינגל מאלבומם השני של השניים, שעתיד לצאת במהלך השנה.

צורף אישר את הפרטים ואמר כי ההחלטה לפנות לנינט נעשתה לאחר שמספר אמנים נקבו בשמה של נינט כמתאימה ביותר לביצוע השיר המדובר. "כל מיני אנשים שמשתתפים בפרויקט עשו לנו את הלינק אליה", מספר צורף. "שלחנו לה את השיר עם טייק שירה שלנו והיא החליטה להרים את הכפפה ולבצע את השיר. די הופתענו ממנה, זה לגמרי יוצא דופן מאיך ששמענו אותה עד היום".

לא פחדתם מהדימוי המסחרי שזה ייתן למוזיקה שלכם?

צורף: "להיפך! הדימוי שלה הוא מסחרי, אבל גילינו בחורה שמבינה אלטרנטיב ויודעת על מה אנחנו מדברים. היא מקצוענית סוף הדרך, די נשארנו המומים"

ואיך יהלי התייחס לזה?

"עם חיוך והרבה סקרנות"

"הייתי מאד מרוצה משיתוף הפעולה", מספר סובול על השיר. "שגיא ואלעד הם שני חברים די קרובים, שנהניתי משיתוף הפעולה איתם גם באלבום הראשון של הפרויקט. "יש משהו בהקלטות איתם שמאד כיפי, כי זה לא קורה באולפן אלא בבית. עשינו את זה באווירה לא לחוצה ולא מעונבת"

נינט הפתיעה אותך?

סובול: "מי שמסתכל קצת מעבר לקלישאות והסטריאוטיפים, רואה שנינט עושה כל מיני דברים שהם לאו דווקא אופייניים ליוצאי 'כוכב נולד'. בשיר נינט נשמעת מאד מפתיע, לא בטוח שאנשים יזהו שזו היא על השניה הראשונה".

מטדי הפקות אישרו את הפרטים ומסרו כי "נינט מאד נהנתה לעבוד עם שגיא ואלעד"

אחרי "אחים לנשק", בדרך לאלבום שני

"30" יוציאו את אלבומם השני במהלך השנה הקרובה, ככל הנראה בקיץ. צורף וכהן כבר שיחררו מתוכו את "אחים לנשק", בו אירחו את ברי סחרוף. השניים הוציאו בשנת 2006 את האלבום הראשון בפרויקט, שכלל שירים בביצוע אביתר בנאי, יהלי סובול, אסף אמדורסקי, סיוון שביט וכן צורף וכהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully