וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באוסקר רוצים את MIA

עינב שיף

18.2.2009 / 7:49

הזמרת שהפכה לאמא טרייה בשבוע שעבר עלולה להחמיץ את הטקס. המפיקים יעשו הכל כדי שתופיע בכל זאת, כולל לאפשר לה הופעה במיטה

מפיקי האוסקר רוצים מאד ש-MIA תופיע בטקס, עם שירה המועמד לפרס "O Saya", מתוך "נער החידות ממומביי", זאת למרות שעבר רק שבוע מאז ילדה את בנה. עד כמה רוצים? הגארדיאן מדווח כי לורנס מארק וביל קונדון, מפיקי הטקס, הציע לזמרת להופיע על מיטה או כהולוגרמה. "היא נחושה מאד להופיע", צוטט מארק ברשת חדשות הבידור WENN. "אנחנו מוכנים להרשות לה להיכנס עם מיטה גדולה. נעשה את זה נוח ככל האפשר עבורה".

את אופציית ההולוגרמה הזכיר המלחין ההודי איי.אר רחמן, שמועמד לאוסקר יחד עם MIA על "O Saya" ועל חיבור השיר "Jai Ho", גם הוא מתוך "נער החידות ממומביי". "היא מאד רוצה להופיע", אמר רחמן לרשת BBC . "למעשה, היא אמרה שתעשה את זה דרך הולוגרמה. יש לה כל מיני רעיונות".

MIA, ששמה האמיתי הוא מיה ארולפראגאזאם, ילדה בשבוע שעבר את בנה הבכור שלושה ימים אחרי הופעה מרגשת בטקס הגראמי. סוכנויות הידיעות מדווחות כי הזמרת, שמוצאה מסרי לנקה, חוותה צירים מוקדמים כבר באותו הערב, שהסתיימו ב – 11 בפברואר עם לידת הילד.

אם MIA תחליט להופיע בטקס, יהיה זה ל-65 שניות בלבד, שכן מפיקי הטקס השנה החליטו לשנות את קונספט הצגת השירים המועמדים לפרס "השיר הטוב ביותר מתוך סרט": במקום שכל אחד משלושת השירים יבוצע בנפרד, הם יאוחדו לכדי מחרוזת אחת, שבה יינתן לכל שיר, כאמור, 65 שניות. במחאה על הצעד הנ"ל, החליט פיטר גבריאל, המועמד לפרס על השיר "Down To Earth" מתוך "וול-E", לבטל את הופעתו בטקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully