וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירידה לצורך עליה

מארק מקוי

20.2.2009 / 7:21

גבר אמיתי לא משווה בין אבר המין הנשי לבין דגים - הוא יודע איך לרדת לאישה שלו. מארק מקוי מכין את הלשון

נשים רבות טוענות שאפשר לדעת אם גבר טוב במיטה לפי חיבתו או סלידתו ממאכלי ים. יש בזה משהו. ולא מדובר באורך המשגל או באורך הזין. מדובר בגישה. בגישה לחיים. בליבידו. אף פעם לא חיבבתי את הגברים שמשווים את ריח וטעם הכוס לדגים. נעלבתי בשביל האישה ובשביל הדג. אין כמו כוס ואין כמו דג. על הגברים שלא יורדים כי משהו מגעיל אותם שם אני מרחם. זה כמו לא לחבק את הילד שלך כי הוא דביק מסכריה. ואז, הם עוד רוצים מציצה, למרות שהביצים שלהם דביקות כמו ריצפה של מונית. הגיע הזמן שתחליט מי אתה - זורבה או צ'ארלס?

קח שני מודלים גבריים שונים:

הראשון הוא זורבה. אתה תראה אותו יושב בנמל במארסי עם חברים על מרק דגים. הוא מפצח לובסטר בידיים ומוצץ את בשרו הרך הלבן. הוא טובל פרוסת לחם בשאריות רוטב הדגים ושוטף את הכול עם כוסית פרנו. תוכל לפגוש אותו גם בקוויאראהוז בהיתרו לונדון. ג'ינס וז'קט קליל. יתכן ומעמדו הכלכלי שפיר מזורבה של מארסיי, אבל שניהם אוהבים את החיים. בהיתרו הוא יושב על קערת מולים עם כוס יין לבן. הוא ישלם 30 דולר למרות שעוד חצי שעה תוגש לו ארוחת חינם במטוס.

תוכל לפגוש אותו גם בכפר ביוון, ב-11 בבוקר הוא יורד על קערת סרדינים עם כוסית אוזו. תראה אותו גם בברצלונה בשוק, גם בטוסקאנה, גם בפרובנס, גם על סיפון יאכטה בתורכיה; מוריד צלעות טלה עם בקבוק יין אדום. הגבר הזה שייך לכת. כת יצרית חושנית שאוהבת למצוץ. כל דבר. בעיקר את החיים.

הגבר השני הוא צ'ארלס. תפגוש אותו במסעדות תיירים. בדרך כלל הוא לא סובל את המחשבה על דגים. אין לו דרישות קולינאריות גבוהות. אוכל אצלו זה סיפוק צורך של רעב. יעדיף סטייק פשוט עם תפוחי אדמה או אורז; הוא ישתה קולה וינשנש פודינג לקינוח. זה גבר יותר מחושב. פחות הרפתקן. פחות פתוח לטעמי החיים.

כמובן שזו הכללה אבל זורבה ילך אחרי הלב והתשוקה ואילו צ'ארלס אחרי ההיגיון והכדאיות. הראשון הוא זורבה היווני. השני הנסיך צ'ארלס. מי יותר מדבר אליך? שאל נשים. למרות הפיתוי הכספי רובן יעדיפו את זורבה. זורבה ייתן את המטבע האחרון שלו עבור ארוחה טובה ואישה חמה. צ'ארלס יסב את גבו לדיאנה, גם אם היא נסיכה. תן לי את דיאנה ואני ממיר את דתי. מורה חסודה ביום וחיה פרועה בלילה. זורבה ירד לאישה גם אם הלכה במדבר שבוע . צ'ארלס יחשוב 80 פעם גם אם היא יצאה ממכונה לשטיפת כלים.

אחד מידידי, שהיה בעלים של כמה תחנות דלק במזרח ארצות הברית, אמר שלדעתו אנחנו עושים עוול לצ'ארלס שבעצם היה שובב והעדיף את הלהט של קמילה. "ייתכן", אמרתי לו שעה שסעדנו אצל ידידים, "אבל אם היינו יכולים עכשיו לצרף לארוחה אחד מהשניים - זורבה או צ'ארלס - שייהנה איתנו, יצחק איתנו ולא יצוץ עם מטפחת מופלצת בכיס הז'קט, את מי אתה מזמין?על מי אתה סומך יותר אם יקרה משהו ונזדקק לתושייה ואומץ?".

אז מי אתה, ידידי הקורא, זורבה או צ'ארלס? אם אתה צ'ארלס יש לנו דרך ארוכה לעבור. למה שהיא תמצוץ לך אם אתה לא יורד לה? אם אתה זורבה - לחייך אחי, אבל יש לי גם עבורך כמה טיפים לחיים. קצת עידון, קצת סטייל. קצת הבנה באזורי הדמדומים.

כריש בדגים

מיד תהיה מומחה לדגים. נערתך מאד תתרשם. אתה יכול לספר לה שעבדת על סירת דיג באלסקה. איך יודעים שהדג טרי? דגים אוכלים במסעדות דגים. לא במסעדות שיש בהם הכול וגם דגים. מסעדות שאתה מכיר.כאלו שהשף שלהן גאה בעולם הים. שף שיזרוק דג שעבר זמנו.

איך בוחרים דג טרי?

1. הזימים - הרם את פתח הזימים ליד ראשו של הדג. הם צריכים להיפרש כמניפה וצבע הזימים צריך להיות אדום חי. אם הצבע כהה מדי או בהיר מדי סימן שהדג לא טרי. הזימים צריכים להיפרס כמו אקורדיון. אם הם דבוקים - לא טרי.

2. העין צריכה להיות שקופה, מתוחה ונקייה. העין צריכה להיות קמורה. האישונים צריכים להיות חדים וברורים. אם כל אלו לא כך - לא טרי.|

3. נגיעה. לחץ על הדג במרכזו. השקע צריך לחזור למצבו ההתחלתי מיד. אם לא - לא טרי.

בשוק הקפד על כל אלו. אל תתרשם מספינות דיג ש"הרגע פרקו את הסחורה". אלו טריקים של דייגים שחזרו מהים בחורף שעבר. במסעדה בקש לראות את הדג. בדוק אותו לפי מה שלמדנו הרגע. במסעדה יעריכו את הבנתך, רק אל תגזים. אם זו מסעדה רצינית ומומלצת - אין חשש.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

לסיכום קצר על קצה המזלג:

אוכל זו הנאת חיים. זמינה תמיד. ההנאה מאוכל מעידה על תשוקה. אכילה יכולה להיות קדירת הבישול שלך לחימום היחסים עם זוגתך. אתה יכול לבשל בקלות. שלושה ספרי בישול וקצת משחקים במטבח ואתה שף חובב. נדבר על זה באחד הפרקים הבאים. תאכיל אותה - עם מזלג, ביד, על רבע טוסט שתגיש לה. זה מעיד על אינטימיות ואכפתיות. זה רומנטי וחושני. מנה מצלחת משותפת זה אחלה הזדמנות לבניית חיים משותפים.

במסעדות תן לה את המיקום העדיף. אל תשב לי כמו סועד קשיש במקדונלדס. תיצור מערכת יחסים עם המארחת, המלצרית, מנהל הערב, או מי שלא יהיה שם אחראי לכך שתצאו מרוצים. כנס למטבח ותחמיא לשף. גלה התעניינות. שישלחו משהו לשולחן לטעימה. כל אחד והעדפותיו.

אל תאכל יותר מדי. יש לי נוהג עם זוגתי, אנחנו מזמינים שתי מנות ראשונה משותפות ורק עיקרית אחת משותפת. או 3 ראשונות יחד. אחלה פטנט. גם יש מגוון, גם יחד, וגם לא מתפוצצים.

בבית, כשאתה מכין משהו, פתח בקבוק יין. עזוב ארוחות גדולות בשעות מקובלות. אתה יכול להפתיע בחצות עם טוסט דק עם פטה כבד וכוסית קוניאק. אחריהם הולכים לישון עם חיוך.

וויקאנד בוקר - פתח שמפניה. לא חייבת להיות יקרה. מזוג לכוס תחילה 2 סנטימטר של קסיס. זה נקרא קיר רויאל. פרוסת סלמון עם לימון וארוחת הבוקר שלך ושל טום קרוז נראית אותו דבר. הוא עם 15 מיליון לסרט, אבל אתה חי בסרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully