וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל תיאטרונטו יוצא לדרך

עינב שיף

22.2.2009 / 10:11

הפסטיבל הוותיק להצגות יחיד חוזר בפעם ה-19 עם עשר הצגות למבוגרים וחמש הצגות ילדים, המתחרים על פרסים בשווי כולל של 15,000 שקלים

פסטיבל התיאטרון להצגות יחיד תיאטרונטו יוצא לדרך. הפסטיבל הוותיק החוגג את השנה ה– 19 לקיומו, יתקיים בחול המועד פסח ויכיל 10 הצגות אשר יתמודדו על פרס "ההצגה הטובה ביותר", בשווי 10,000 שקלים. בנוסף, יתקיימו בתיאטרונטו לראשונה 5 הצגות יחיד לילדים שיתחרו על פרס בשווי 5,000 שקלים. עיריית תל אביב יפו תקיים במסגרת הפסטיבל תחרות לכתיבת מונולוגים, בשיתוף ערוץ "לוגי". שלושת המונולוגים שיעלו לשלב הגמר, יזכו לגירסה בימתית במסגרת טקס הסיום.

כמו כן, יתקיימו בפסטיבל פעילויות מיוחדות לילדים בשיתוף מרכז התיאטרון לחרשים ועיוורים "נא לגעת". בנוסף, מרכז "אמנסטי" ישראל יציג תערוכת איורים מיוחדת שתגיע מלונדון ובה איורים מתוך הספר "כולנו נולדים חופשיים" שיצא בהפקת "אמנסטי אינטרנשיונל".

פסטיבל תיאטרונטו יתקיים במרכזי התיאטרון של יפו כגון תיאטרון הסימטה , מועדון כליף, מרכז "נא לגעת" ועוד. יושב הראש הוועדה שבחרה את ההצגות שהשתתפו בהצגה הוא יעקב אגמון וחברי הוועדה הנוספים הם רועי הורוביץ ושיר פרייבר. חבר וועדה נוסף לנושא הצגות הילדים הוא גיל צ'רנוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully