וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסמך: "ואלס עם באשיר" לא זוכה באוסקר

עינב שיף

22.2.2009 / 11:38

מסמך שדלף מתיימר להכיל את כל הזוכים בפרסי האוסקר, ועל פיו "ואלס עם באשיר" מפסיד. דוברת האקדמיה: "מדובר בהונאה מוחלטת"

"ואלס עם באשיר" לא יזכה בפרס האוסקר לסרט הזר, על פי מסמך שהתגלגל לידי התקשורת הזרה ביומיים האחרונים. על פי המסמך, דווקא “Departures" היפני, שנחשב לאחד מהסרטים הפחות חזקים במירוץ לפרס "הסרט הזר הטוב ביותר", הוא זה שיזכה לכבוד.

דוברת האקדמיה, לסלי אונגר, אמרה לחדשות ערוץ E! כי "המסמך הוא הונאה מוחלטת". "חברת רואי החשבון עדיין סופרים את ההצבעות, ורק שני אנשים בעולם ידעו את הרשימה הסופית של הזוכים מראש. המעטפות עצמן ייפתחו רק במהלך הטקס. נשיא האקדמיה בעצמו אפילו לא יודע מי הם הזוכים ושום רשימה כזו לא נוצרה".

המסמך נוקב בשמו של "נער החידות ממומביי" כסרט הטוב ביותר, בהית' לדג'ר כשחקן המשנה הטוב ביותר, קייט ווינסלט כשחקנית הטובה ביותר ("נער קריאה"), מיקי רורק הוא השחקן הטוב ביותר "המתאבק". למעשה, המסמך עצמו לא מכיל הפתעות כלל, מלבד פרס הסרט הזר ופרס התסריט המקורי הטוב ביותר, שברוב עונת הפרסים הוענק ל"מילק" ואילו במסמך ניתן ל"ברוז'".

משרד השירותים Pricewaterhouse Coopers המנהל את תהליך ספירת הקולות ושומר על מזוודות המעטפות עד לפתיחת הטקס, הוא אחד המשרדים הגדולים בעולם, אשר עסקיו מנוהלים ב– 150 מדינות ובשורותיו מועסקים כ– 146,000 עובדים. המוניטין של המשרד הוא אחד מהמובילים בעולם, ודליפה אפשרית של מסמך כזה, אם הכתוב בו יתברר כנכון, ייחשב לפריצה חסרת תקדים באבטחת המידע של הטקס ולפגיעה הרסנית בשמו הטוב של המשרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully