וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיחוד של איפה הילד יוצא לדרך

עינב שיף

23.2.2009 / 12:16

הלהקה תשיק את גרסת 2009 שלה עם שתי הופעות במועדון הזאפה בתל אביב בסוף מרץ. דיברנו איתם על רוק'נ'רול, פוליטיקה וכמובן על הכסף

דייב שחר

צילום: דייב שחר

עריכה: גדי וינסטוק ורן צימט

ההרכב של חמי רודנר, אסף שריג, אופיר בר עמי ואסף מרוז ישיק את הקאמבק השני שלו, לאחר הסיבוב הקצר בשנת 2001, בשתי הופעות במועדון הזאפה בתל אביב, ב- 19 וב- 20 במרץ.

רודנר והלהקה הכריזו על האיחוד במסיבת עיתונאים, בה גם השיקו את הסינגל החדש שלהם, "מוזיקה אהבה", שיהיה חלק מהרפרטואר החדש שיבוצע בהופעות. שירים אחרים שבוצעו באירוע היו "אחד אלוהים" מתוך אלבום הבכורה של הלהקה, "זמן סוכר", "לבן בחלום שחור" והלהיט "מישהו שומע אותי".


לאחר פירוק הלהקה בשנת 1998 פנו חבריה לקריירות סולו, במסגרתן הוציא רודנר ארבעה אלבומים ושריג הוציא שני אלבומים עם להקת הווקי טוקיז. בשבועות הקרובים ישיק שריג אי.פי חדש משלו בלייבל פית/קית.

מ"זמן סוכר" לאוסף המצליח

איפה הילד הוקמה באמצע שנות ה-80 ובשנת 1993 הוציאה את אלבום הבכורה שלה, "זמן סוכר", שהיה לאחד מאלבומים החשובים בתור הזהב של הרוק הישראלי של תחילת שנות ה-90. לאחר מכן הוציאה הלהקה את "שדים", "מסעותיי עם עצמי" ואת "איפה הילד", שבתחילה היה אמור להיות אלבום סולו של רודנר, אולם נותר לבסוף כיצירה של הלהקה. לאחר מכן הוציאה הלהקה אלבום אוסף מצליח בשם "מישהו שומע אותי", עליו קיבלה היום אלבום זהב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully