וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל אלבשן יפגוש קוראים בעקבות ספרו החדש

עינב שיף

24.2.2009 / 13:21

"תמיד פלורה" של הסופר והמשפטן יוצא בימים אלו, בעקבותיו ייצא הסופר למפגשי קוראים בכל רחבי הארץ

הסופר והפובליציסט יובל אלבשן ייצא למפגשי קוראים, בעקבות ספרו החדש "תמיד פלורה" בהוצאת ידיעות ספרים. המפגשים יתקיימו תחת הכותרת "קריאה לפעולה" במוקדי פריפריה ויעסקו בקריאות העולות מן הספר, העוסק בדמותה של בת פריפריה והקשיים והדעות הקדומות עמן היא מתמודדת בדרכה.

המפגש הראשון בסדרה ייערך ב- 1 במרץ בקרית גת, לאחר מכן ייצא אלבשן לאשקלון, חצור הגלילית, דימונה, אופקים, קריית מלאכי, נצרת ורהט. הכניסה לכל המפגשים הינה חופשית, אך מותנת בהרשמה מראש שתיערך בעמותת "ידיד".

יובל אלבשן, 40, הוא משפטן המשמש כמרצה בכיר בפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית. בנוסף, אלבשן הוא פעיל חברתי מרכזי ומשמש כמנהל רשת מרכזי הזכויות של עמותת "ידיד", אותה סייע אלבשן לייסד בשנת 1997. אלבשן היה מתומכיו הגדולם של עמיר פרץ במאבקו על ראשות מפלגת "העבודה" ועל ראשות הממשלה בבחירות 2006 ואף התמודד על מקום ברשימת העבודה לכנסת, אך הגיע למקום נמוך ולא ריאלי.

לצד אלו, משמש אלבשן כפובליציסט בנושאים חברתיים של עיתון "מעריב". הספר "תמיד פלורה", הינו ספר הפרוזה הראשון שלו, לאחר ספרים בתחום המשפט, ביניהם "זרים במשפט" שעסק ביחסה של המערכת המשפטית לאוכלוסיות חלשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully