וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר החלפה

25.2.2009 / 11:58

זה לא שאנחנו לא חושבים שג'ימי פאלון מצחיק בתור המחליף של קונאן, זה פשוט שאנחנו מעודדים כשרונות מקומיים שיעשו את העבודה מצויין

עמנואל הלפרין

אחת הדמויות האהובות עלינו בקונאן אובראיין היא של גושטבו, תייר אירופאי שלועג לבורות והפטריוטיזם האמריקאים. הלפרין יכול להיות בדיוק אותה עצם בגרון עם השיק הצרפתי שלו והאישיות שמצליחה למגנט צופים למסך אפילו בערוץ הראשון. מעין התנגשות תרבותית סטייל גראהם נורטון, רק עם תוספת של כוכבי מישלן, חליפות מגלרי לפייט, הומור מעודן ושרמנטיות שתעיף לכוכבות ההוליוודיות את המוח. רק תראו איך הוא מטריף את הבחורות ב"חשופים".

סילבן שלום

חילוקי הדעות האידיאולוגים לא יכולים להתעלם מהעובדה שלסטיב פשוט יש את זה; הוא סטאר אמיתי, שיודע איך להתנהל מול מצלמה, אוהב להתחכך בברנז'ה, לא מפחד לצחוק על עצמו ויודע לתקשר עם שועי עולם לצד העמך. מקורבים לו סיפרו לנו שיש לו גם חוש הומור מעולה ותזמון קומי נדיר. חוץ מזה את הקשרים הנכונים כבר יש לו.

דודו טופז

דודו טופז היה אולי מלך הרייטינג בימים עברו, אבל מה שהזמן, הגיל והופעה בטלנובלה בבגדים תחתונים עושה, לא תמיד תומך את שעת הצפייה המשפחתית. זהו לא סופו של דודו, ההיפך, הלילה הוא בית גידול נהדר לסטיות. דודו יכול לשוב אלינו בגרסה הטבעית שלו ובפעם הבאה שהוא ינשך לאיזו כוכבת את הכתף, יקראו לו חתרן גאון ויגידו שזו סאטירה.

איל ברקוביץ'

מצטערים, אבל פעם בשבוע עם יורם ארבל לא מספיקה. ברקוביץ' עלול אולי לעורר אנטגוניזם בקרב ציבורים מסוימים, אבל מבחינתנו הם יכולים להמשיך לצפות בערוץ ארטה ולתת לנו להקרע מצחוק על הספה עם הפרסונה הטלוויזיונית הכי מרתקת מאז אורי כהן-אהרונוב. לפה של ברקוביץ' אין מעצורים או גבולות והוא יורה החוצה, לטוב ולרע, כל מה שעולה על רוחו; אם הוא הצליח להפוך את ליגת העל שלנו למעניינת, תארו לעצמכם מה יקרה כשהוא יראיין את ג'ים קרי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

בר רפאלי

אחרי הראיון אצל דיוויד לטרמן יש לנו כבוד חדש לבר רפאלי. הבחורה שיחקה אותה מול אחד מהמשומנים של הטוק שואו האמריקאי והשחילה את בדיחת ה"מנוע" של קיציס, בהסתלבטות עצמית טבעית, כאילו נולדה לתוך מונולוג הפתיחה של קונאן. אנחנו ממליצים לבר לדלג על MTV ועל ספיישלים ב-E! ולהגיע ישר לכיסא המראיינת. ראיון עם ליאו, חלומו הרטוב של כל מנחה טוק שואו, כבר בכיס שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully