וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשים על המסך

עינב שיף

26.2.2009 / 11:13

חלומות שהופכים אמיתיים, ספרים שקמים לתחייה, מסע אחרי עותק של ספר אבוד וקלינט איסטווד ששוב מציל את השכונה. אלו הסרטים החדשים על המסך הגדול

התאום

קייסי סובלת מסיוטים על כלבים מוזרים וילד עם עיניים כחולות. כשהחלומות הופכים למוחשיים יותר ויותר, היא פונה לרבי סנדק שינחה אותה כיצד להתמודד עם הדיבוק שאוחז בה ומעוניין במותה, בכדי לזכות בהזדמנות נוספת לחיים על פני כדור הארץ. במאי: דיוויד ס.גויר שחקנים: אודט יוסטמן, גארי אולדמן, ג'יין אלכסנדר (87 דקות)

גראן טורינו

סרטו האחרון של קלינט איסטווד כשחקן מגיע לאקרנים בישראל, ובו מגלם איסטווד את וולט, מכונאי רכב ממורמר בפנסיה, המסרב לקבל את שכניו המהגרים. לילה אחד מנסה כנופיה לגנוב את מכונית הגראן טורינו מודל 72' שלו, וכשוולט מסכל את המזימה, הוא הופך בעל כורחו לגיבור השכונה ולחברם החדש של האנשים אותם סירב לקבל. סרטו של איסטווד היה לשובר קופות בארצות הברית וחצה שם את קו מאה מיליון הדולר, אולם לא זכה להכרה מצד האקדמיה בפרסי האוסקר, למרבה ההפתעה. במאי: קלינט איסטווד. שחקנים: קלינט איסטווד, ג'ארלדין יוז, בריאן האו (116 דקות)

ברוריה

סרטו העלילתי הראשון באורך מלא של אברהם קושניר עוסק בברוריה, שעברה בילדותה חרם ונידוי בעקבות ספרה של אביה. בבגרותה, היא יוצאת למסע אחר עותק אחד של הספר, כשבעלה מנסה להוכיח לה כי המסע הוא איום על המשפחה שבנה. במאי: אברהם קושניר שחקנים: הדר גלרון, ברוך ברנר, אלון אבוטבול (90 דקות)

לב של דיו

סרט פנטזיה בכיכובו של ברנדן פרייז'ר, המגלם את מו, כורך ספרים שביכולתו להקים לתחייה כל ספר אותו הוא קורא בכל רם. יום אחד שולח מו את ביתו מגי לחופשה אצל דודתה, שמחליטה לגלות לה את סוד הקסם של אביה, מה שגורם לה להבין מדוע נשלחה לחופשה מלכתחילה. במאי: איאן סופטלי. שחקנים: ברנדן פרייזר, אלייזה בנט, הלן מירן (106 דקות)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully