וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שהילדים אוהבים: יה יה יהז

אלון עוזיאל

26.2.2009 / 12:24

משלוח האינדי-היפ-הופ השבועי של אלון עוזיאל נוחת עליכם עם מיקסטייפ שאתם פשוט חייבים לשמוע. אחרת, איך תהיו בעניינים?

Yeah Yeah Yeahs / Heads Will Roll (דקה 00:00)

בשבוע שעבר הבטחתי שברגע ש-"Zero",הסינגל הראשון מתוך החדש של הכן כן כנים, ידלוף באיכות טובה, אזרוק אותו לתוך המיקסטייפ. מאז הוא אכן הגיע, אבל אז צצו עוד שירים ולבסוף גם דלף האלבום המלא, מה שגרם ל-"Zero" הבאמת מעולה, להיות השיר הכי ארכאי בעולם - הוא אולי היה מעניין ביום שישי, אבל לגמרי עברנו את זה - ולכן אני חוסך לכם את הבושה של חוסר העדכנות ומביא לכם את הקטע הנ"ל, שמסמל את האווירה האלקטרונית והמדהימה ששוררת לאורך האלבום כולו.

Broken Spindles / Introvert (דקה 03:40)

שיר שמתחיל בשורה "יש לי חור בראש/ ואני נוזל לרצפה" חייב להיות מעניין, וכשזה מגיע מפרויקט הצד של ג'ואל פיטרסון, שבימים כתיקונם מכהן בתור הגיטריסט של ה-Faint, אתם גם יכולים להיות בטוחים שזה ישמע טוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

Lady Sovereign / Jigsaw (דקה 05:29)

ליידי סוברין ממשיכה להפתיע לטובה והפעם עם שיר הנושא מתוך האלבום הקרב שלה (גם כן דלף במלואו השבוע) שלא נשמע כמו שום דבר שעשתה בעבר. הוא עם גיטרות וכינורות, יש בו סוג של נינוחות והיא בכלל לא נשמעת כמו פרחחית. טוב, אולי קצת.

Throw Me The Statue / Ship (דקה 08:57)

זרוק-עליי-את-הפסל חוזרים עם סינגל ראשון, אחרי שהשיר "Lolita" הפך ללהיט אינדי מהשורה (כשאני אומר להיט אני מתכוון לכך שהשיר מצא את דרכו לפרסומת. כן, זה אומר שזה להיט בעולם האלטרנטיבי. אל תתווכחו). הקטע החדש הרבה יותר אפל והרבה פחות קליט מ-"Lolita" וזה לא אומר שהוא לא משהו-משהו.

Rock Plaza Central / Handsome Men (דקה 13:17)

אני לא מאמין שכבר עברו שנתיים וחצי מאז שהשתפכתי פה על "Are We Not Horses" של רוק פלאזה סנטרל - אחד מאלבומי הקונספט הכי מדהימים ששמעתי, הכולל טקסטים מטלטלים על סוסים מפלדה. או משהו כזה. כנראה שאני לא היחיד שהתלהב, כי האלבום נכנס בימים אלו אל רשימת ה"חובת האזנה" בחוג לספרות שבאוניברסיטת דרום אלבמה לצד הספר הראשון של סולן רוק פלאזה סנטרל, כריס איטון. בכל מקרה, בימים אלו הלהקה עובדת על אלבום חדש ו-"Handsome Men" הוא אחד משלושת הקטעים המצוינים שכבר שמעתי מתוכו ולשמחתי, הוא גם עומד בסטנדרט הנוקשה של היצירה ההיא.

Azita / I'm Happy (דקה 16:57)

אזיטה היא בת להורים מאירן ובילדותה אף בילתה מספר שנים באירן. עכשיו היא שמחה, כנראה בגלל שאירן חונכת כור גרעיני חדש שמפחיד את ישראל.

Chat / Alice (דקה 21:35)

תהרגו אותי מאיפה נפל השיר הזה, אבל הוא בהחלט אחד מהקטעים הכי מיוחדים ומקסימים ששמעתי לאחרונה. ולא, לא רק בגלל השירה בצרפתית. אפילו לא בגלל ששם השיר הוא כשמה של החברה שלי. זה פשוט קטע מדהים, ואין לי איך להסביר אותו חוץ מלהורות עליכם להאזין לו.

Woods / The Dark (דקה 24:59)

Woods היא להקה של שקרנים. הם עושים אינידי-פופ מינימליסטי ומושלם שבכלל לא מזכיר יערות ולא נשמע חשוך. אל תאמינו לשמות של שירים.

Jeffrey Lewis & The Junkyard / Broken Broken Broken Heart (דקה 27:04)

הדליפה המשמחת של השבוע מגיעה מהכיוון של ג'פרי לואיס, האיש היחיד שמזכיר לי את ניו-יורק יותר מ-Jay-Z. כשלואיס עם ה-Junkyard הוא קצת קצבי יותר ובגלל זה קיבלנו קטע כאילו-שמח על לב שבור שעטוף ביכולות המילוליות הבלעדיות של לואיס.

Vivian Girls / Lake House (דקה 30:43)

ויואן גירלס שמעו את המיקסטייפ של שבוע שעבר והתעצבנו. "מי אלו הדאם דאם גירלס"? שאלו במבטא אמריקאי מתנשא ומיד רצו להקליט את השיר הזה, רק בכדי להוכיח לדאם דאם גירלס מי עושה גאראג'-נקבות מגניב טוב יותר.

The Lonely Island feat. Julian Casablancas / Boombox (דקה 32:40)

קשה לי להחליט אם השיר הזה טוב, או אם אני פשוט מאושר לשמוע משהו - כל דבר - יוצא מהפה של ג'וליין קזבלנקס. כנראה שקזבלנקס יוצא מהבית רק שמשהו נראה לו מגניב (או אחרי שעות הפעילות של משלוחי הקוק) ולעשות שיר עם TLI - חבורת הקומיקאיים ויוצרי הסרטים המוערכת הזו, שכתבה בין היתר מערכונים לסאטרדיי נייט לייב - היה טריגר גדול מספיק לחשיפה.

Dr. Dre feat. T.I. & Kobe / This Is Detox (I Am Hip-Hop) (דקה 35:51)

כל כך הרבה בלוגים פרסמו את השיר הזה בתקווה שאכן מדובר בשיר הראשון מתוך "Detox", האלבום המצופה עד כדי טירוף של ד"ר דרה שמתחיל להרגיש כמו ה"דמוקרטיה סינית" של ההיפ-הופ, ואף אחד לא ממש דיבר על כך שמדובר בשיר ממוצע של דרה, שממש לא מצדיק את העיקוב הקיצוני. אל תבינו לא נכון - דרה זה דרה וזה תמיד מצוין, אבל מ-"Detox" אמור להגיע יותר - משהו כזה שלא שמענו ולא דמיינו, משהו שכל הילדים, בכל מקום, יאהבו.

Kool Keith feat. Champ / New Shhhiiit (דקה 39:00)

קול קית' פי אלף יותר חרוץ מד"ר דרה וכל שנייה עולים על פני השטח פרויקטים שלו - לפעמים בשמו ולפעמים בשמות בדויים, וזה בלי קשר לאירוחים שהוא מעניק באין ספור אלבומים ובשלל ז'אנרים. לפעמים זה מבריק ולפעמים זה סתמי - קשה להוציא 500 קטעים חדשים בשבוע ולהתמיד באיכות. הפעם, נפלנו על יופי של טרק, שגורם לנו לחזור ל"הסמויה" ולהגיד ששיייייייייייייייייט.

Doom / That's That (דקה 42:28)

MF Doom שינה את שמו ל-Doom, וזה מחזיר אותי לשורה של אדי ארגוס האומרת כי "אתה לא משנה הרבה כשאתה משנה את שמך/ אתה רק מרגיש טוב יותר בקשר ללהיות אותו הדבר". הציטוט הזה מושלם כאן, כי דום אולי העיף איזה שתי אותיות משמו, אבל דוגרי, הוא נשמע בדיוק כמו תמיד. שזו, כמובן, מחמאה ענקית.

Datarock / Give It Up (Kissy Sell Remix) (דקה 44:32)

אחרי שראיתי הופעה של דטארוק בפודקאסט של The Interface והבנתי כמה מגניבים הבחורים האלו, וכמה אני מת מת מת (על משקל "פה-פה-פה" המושלם שלהם) לריליס חדש מהם. נראה שהרגע הולך להגיע, כי החבורה הודיעה שבקרוב יגיע אלבום חדש, ואפילו שחררה את הרימיקס הזה, שעשו Kissy Sell לשיר חדש שעוד לא שמענו את המקור שלו. איפה המדליפים האלו כשצריך אותם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully