וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה עוברת דירה

עינב שיף

1.3.2009 / 14:34

הפצת אלבומיהם של מדונה, ניל יאנג ולד זפלין בישראל עוברת מהתו השמיני לחברת היי פידליטי. "המצב הנוכחי לא נוח לנו", מסרו בתו השמיני

קטלוג ההפצה של חברת "וורנר" בישראל עוזב את "התו השמיני". החברה, שטיפלה בשנתיים האחרונות בקטלוג הכולל את מדונה, לד זפלין, ניל יאנג, גרין דיי, T.I, פלו-ריידה ולינקין פארק החליטה לסיים את התקשרותה עם "לב גרופ מדיה", המייצגת את וורנר בישראל.

ב"התו השמיני" הסבירו את העזיבה בכך ש"התו השמיני הוא שם ישראלי וחברה ישראלית ,הדגש שלנו מרגע הקמת החברה היה ותמיד יהיה על מוזיקה עברית ואנו גאים בכך", כפי שנמסר בתגובה רשמית של החברה. " התו השמיני מאחלת בהצלחה לוורנר מיוזיק. עבדנו יחד שנתיים וכרגע וורנר עוברת דרך תיווך בישראל והמצב הנוכחי לא נוח לנו. אנו עובדים ומאמינים בעבודה ישירה מול חברות בחו"ל ללא מתווכים".

המעבר של "וורנר" לתו השמיני לפני כשנתיים היה לרעידת אדמה מקומית בשוק ייבוא הדיסקים, לאחר שחברת "הד ארצי", שהחזיקה בזכויות ההפצה הבלעדיות של "וורנר" בישראל החליטה גם היא להתמקד בשוק הישראלי בלבד, עקב קשיים הכלכליים. כעת, העבירה חברת "לב גרופ מדיה" את זכויות ההפצה לחברת היי פידליטי, שבבעלותם של דדי יצחייק ורפי לוינסון.

"אני משוכנע שתחת ידיה האמונות של חברת היי פידלטי ימשיך קטלוג וורנר להוכיח את עצמו בישראל בשנים הקרובות", מסר דורון לויטס, יו"ר לב גרופ. " ההבנה המעמיקה במיקסום קטלוג והנסיון רב השנים של הצוות שמוביל את חברת היי פידליטי, כמו גם הקשרים הקרובים שלנו עם חברת האם וורנר מיוזיק, יתרמו לנוכחות וחשיפה ראויה של קטלוג וורנר בשוק הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully