וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיילר פרי עוקף את הג'ונאס בראדרס

עינב שיף

1.3.2009 / 23:25

"Madea Goes to Jail" שומר על הבכורה שבוע שני ברציפות, ומנחיל אכזבה לסרט ההופעה של הלהקה הכי חמה בארצות הברית

טבלת שוברי הקופות ציפתה למכה רצינית בהרבה מהג'ונאס בראדרס, להקת האחים הלוהטת שמשגעת את ילדי ארצות הברית. אלא שסרט ההופעה שלהם, "Jonas Brothers: The 3D Concert Experience" הכניס 12.7 מיליון דולר בלבד, שהספיקו לו למקום השני בלבד בטבלה.

אתר וראייטי השווה את כניסת הסרט לסוף השבוע הראשון בו הוקרן סרט ההופעה של מיילי סיירוס, שאז הניב 31 מיליון דולר. כנראה שלמרות ההצלחה ההיסטרית של האחים באולמות הקונצרטים, במכירות הדיסקים ובהיסטריה הכללית – זה לא מספיק בשביל להגיע למעמד כמו זה של סיירוס.

טיילר פרי ואפקט האוסקר של "נער החידות"

הג'ונאס בראדרס השאירו את הבכורה שבוע שני ברציפות ל- " Madea Goes to Jail" של טיילר פרי, שהכניס 16.5 מיליון דולר, לעומת 41.3 מיליון דולר בסוף השבוע הקודם. זהו הישג מרשים, נוכח כניסה של סרט חזק כמו זו של בראדרס וגם אפקט האוסקר שפעל במלוא העוצמה על המנצח הגדול של ליל הפרסים, "נער החידות ממומביי".

סרטו של דני בויל גרף 12.15 מיליון דולר בסוף השבוע שלאחר זכייתו בשמונה פרסים, עלייה מרשימה של 44.9 אחוזים בהכנסותיו. בכך, מתייצב הסרט על הכנסות בגובה 115.14 מיליון דולר בסך הכל. "Taken" ממשיך לשרוד בין חמשת הגדולים בעקביות מרשימה, שמביאה אותו להכנסות בגובה 9.95 מיליון דולר השבוע ו– 100.7 מיליון דולר בסך הכל. "הוא פשוט לא בקטע שלך" עתיר הכוכבים והכוכבות נופל עוד מקום בטבלה, עם 5.85 מיליון דולר, נפילה של 31.4 אחוזים לעומת השבוע שעבר.

השוטר מהקניון עדיין כאן

נראה ששום דבר לא יוכל להזיז את "Mall Cop" מטבלת שוברי הקופות. הסרט בכיכובו של קווין ג'יימס ממשיך לצעוד זה השבוע השביעי, כשרווחיו ממשיכים לרדת משבוע לשבוע, אך ברווחים קטנים מהמצופה. 5.6 מיליון דולר הכניס הסרט השבוע, שמביאים אותו להכנסות של 128.1 מיליון דולר בסך הכל. אחריו נמצא "Coraline", המבוסס על פי ניל גיימן, שרושם נפילה של 54.1 אחוזים השבוע לכדי 5.25 מיליון דולר בקופה בסך הכל.

"Street Fighter: The Legend of Chun-Li", הנושא את שם משחק המחשב האגדי, פותח חלש מאד עם 4.65 מיליון דולר בלבד בסוף השבוע הראשון להקרנתו. בעבור סרט שהושקעו בו 60 מיליון דולר, מדובר במספרים מאכזבים למדי.

הסרטים הסוגרים את הטבלה הם "וידויים של שופוהוליק", עם 4.49 מיליון דולר ו- "Fired Up" של וויל גלאק, שהכניס 3.8 מיליון דולר בסוף השבוע והגיע בסך הכל ל– 10.13 מיליון דולר, מחצית מההשקעה בו.

רשימת שוברים הקופות המלאה

1. "Madea Goes to Jail"
2. "Jonas Brothers: The 3D Concert Experience"
3. "נער החידות ממומביי"
4. "Taken"
5. "הוא פשוט לא בקטע שלך"
6. "Mall Cop"
7. "Coraline"
8. "Street Fighter: The Legend of Chun-Li"
9. "וידויים של שופוהוליק"
10. "Fired Up"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully