וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיה רוטמן - "ממשיכים אחורה"

3.3.2009 / 7:37

מאיה רוטמן מוציאה סוף סוף אלבום בכורה בלי חרטות ובלי מעצורים. "אני לא היחידה מכוכב נולד שלקח לה ארבע שנים להוציא אלבום". האזינו לסינגל החדש

NMC

כמה חודשים אחרי שסיימה את סיבוב ההופעות המסורתי של בוגרי "כוכב נולד", הטלפונים הפסיקו להגיע למאיה רוטמן. מי שהייתה שנייה לג'קו אייזנברג בעונתה הרביעית של התוכנית המצליחה, מצאה את עצמה במצב חדש והכל כך מוכר בשנים האחרונות, שבו אין תפאורה ואין מלבישה, אין טמירה ואין צביקה.

"אלו היו שנתיים לא קלות", מספרת רוטמן לוואלה! תרבות לרגל "ממשיכים אחורה", סינגל חדש מאלבום הבכורה עליו עבדה רוטמן עם יפתח שחף (מלהקת היהודים לשעבר). "היה לי מאבק קשה למצוא את הנקודה שבה אני רגילה מבלי להילחץ ומבלי שכל העולם יישב לי על הכתפיים. אחרי 'כוכב נולד' כולם ניסו לעצב אותי, כאילו פרגנו וחשבו שהם עוזרים לי, אבל הם בכלל לא. המצב הזה דרש ממני לקבל הרבה החלטות, כולל סירוב להרבה הצעות שיכולו ל'סדר אותי' כמו שאומרים, כי זה פשוט לא אני"

"השיר שלנו" וכדומה?

"לאחרים יש את השיר שלנו. לי יש את השיר שלי"

השיר של רוטמן דאז, שכלל גרסה מוצלחת מאד ל"גשם כבד עומד ליפול" מאותה תוכנית, לא הספיק להרבה זמן. "שנה אחרי כוכב נולד, אמרתי לעצמי שאם לא מתקשרים להופעות, אני אסדר אותן בעצמי. הייתי מתקשרת למקומות ואומרת 'שלום, אני מאיה רוטמן מכוכב נולד, זוכר אותי?' והבעלים היה אומר 'בטח! איזה כיף לשמוע ממך!'. אז כשהייתי מספרת לו שיש לי מופע חודש, הוא היה שואל אותי אם יש לי קהל ולא ידעתי איך לאכול את זה. לא ידעתי איך יוצרים עניין באמן, איך אני הופכת את המציאות שלי. הרגשתי כמו חיילת משוחררת, רק בלי היכולת לעוף כמו חיילת משוחררת, כי ידעתי שאני צריכה להוציא אלבום, אבל לא ידעתי איך. אחרי שנה התאפסתי".

מה עשית?

"נרשמתי ל'רימון'"

נו, שלום היסטורי בין שני חלקי המיינסטרים.

"כן, איחדתי בין המחנות"

הפיכתה של רוטמן בת ה-23 להכלאה בין "רימון" למפעלות "ירדני הפקות" תעשה עוול ליוצרת המוכשרת הזו, שגם ב"ממשיכים אחורה" מראה שהיא הרבה יותר רלוונטית לפופ מאשר ג'קו אייזנברג לרוק'נ'רול, למשל. במובן הזה, נראה שההתבשלות בחומרים של עצמה, למרות הביקורת הצפויה, עשתה לה רק טוב.

"אני לא כל כך נכנסת לעניין הזה של כמה זמן זה לקח לך וכו'. אתה יודע, אני לא היחידה מכוכב נולד שלקח לה ארבע שנים להוציא תקליט", אומרת רוטמן בחיוך כשהיא רומזת לנינט. "מה שכן, זה היה מסע ארוך שבסופו קצת הזדקנתי. אתה לא יודע כמה פעמים אני אומרת לחבר שלי 'בזמנו' או 'פעם כש' וכאלה. אני באמת כמו חיילת משוחררת, רק שהגעתי לנקודה בא רציתי להיות מלכתחילה והיא האלבום המלא. עכשיו, כל אלו שסירבו לי אחרי כוכב נולד לא יגידו לי לא"

אלבום הבכורה של רוטמן ייצא בקרוב בחברת NMC. בעתיד תצא רוטמן לסיבוב הופעות בליווי להקה.

קרדיט תמונה: אביר סולטן

***

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully