וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסר על תנאי לעדנה לב

עדי שמחוביץ'

3.3.2009 / 12:08

בית משפט השלום בתל אביב הרשיע הבוקר את הזמרת בתקיפת שוטר ובעבירות נוספות. גזר הדין: 6 חודשי מאסר על תנאי

בית משפט השלום בתל אביב הרשיע הבוקר (שלישי) את הזמרת עדנה לב בעבירות של העלבת עובד ציבור, תקיפת שוטר, נסיון לתקיפת שוטר, הסגת גבול ועבירות נוספות כמו תקיפה, איומים והפרעה לשוטר במילוי תפקידו.

במסגרת הסדר הטיעון, הודתה לב במיוחס לה ונגזרו עליה שישה חודשי מאסר על תנאי. כמו כן, על לב לחתום על התחייבות בסך 3000 ש"ח, כי במשך שנתיים לא תעבור על כל אחת מהעבירות בהן הורשעה.

השופט דן מור אימץ את הסדר הטיעון והתחשב בכך כי ללב אין עבר פלילי. היא הודתה במיוחס לה ומאז ביצוע העבירות בשנת 2004-5, לא חזרה אליהן או הסתבכה עם החוק.

עדנה לב הקליטה את שירה הראשון, "הכומתה האדומה", בגיל 16 וכשהתגייסה לצה"ל שירתה בלהקת פיקוד צפון. כשהשתחררה מהצבא פתחה בקריירה עצמאית ויצאה במופע "שיר החומש" על פי שיריו של איציק מאנגר. בשנת 72 זכתה בתואר זמרת השנה של גלי צה"ל. באמצע שנות ה-70 לב עברה לניו יורק, חזרה ארצה בשלהי שנות השמונים והשתתפה בפסטיגל 87 עם השיר "הדגל שלי". בראיונות עמה נהגה לב לספר על דכאון בעקבות גירושיה מההמפיק יורם גלובוס ועל מצבה הנפשי הקשה והמצוקה הכספית אליה נקלעה.

לדברי עו"ד רן עמר, פרקליטה של לב: "הנאשמת לא הסתתרה מאחורי שום דבר, אלא לקחה אחריות למעשה. עם זאת, יש לקחת בחשבון שהמעשים בוצעו בתקופת משבר". עמר הוסיף, כי "תקופת המעצר של הנאשמת לוותה בכיסוי תקשורתי, הן בטלוויזיה והן בעיתונות. בנסיבות אלה היא נחשפה בתקופה קצרה לעיני כל ולכן צריך להתחשב בה".

  • עוד באותו נושא:
  • עדנה לב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully