וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשים על המסך

עינב שיף

4.3.2009 / 19:23

גיבורי על, פנתר ורוד, להקת רוק היסטרית, צ'יאוואווה ואחת ג'סיקה בייל - כולם עולים על המסך שלכם ממש היום

הפנתר הוורוד 2

סטיב מרטין בתפקיד הבלש האמיץ והמבולבל, בגרסת המשך לקלאסיקה של פיטר סלרס. הפעם, אוצרות יקרי ערך נגנבים מכל רחבי העולם, כולל יהלום הפנתר האבוד. רב פקד דרייפוס (ג'ון קליז) מרכיב צוות בראשות מרטין, הרודף אחרי הגנב החמקמק "פונטון" (ז'אן רנו). במאי: הרלד זוורט. שחקנים: סטיב מרטין, ז'אן רנו, ג'ון קליז, אלפרד מולינה ((92 דקות)

השומרים

הגרסה הכה מדוברת של זאק סניידר לרומן הגרפי המפורסם נוחתת בישראל. העלילה עוסקת בארצות הברית של שנות השמונים, שבה גיבורי על הם חלק בלתי נפרד מהנוף והמלחמה הקרה ממשיכה לרחף. בתוך עולם שנדמה שאיבד תקווה, מנסה הגיבור, רורשך, למצוא את האשמים ברצח חברו הטוב ומגלה שיש גיבורי על שהעולם היה רוצה לשכוח. במאי: זאק סניידר. שחקנים: קרלה גוג'ינו, מאלין אקרמן, בילי קרדאפ, פטריק ווילסון (163 דקות)

האחים ג'ונאס – הופעה בתלת מימד

הג'ונאס בראדרס, הצלחת הטין-רוק ההיסטרית מארצות הברית עושה את המעבר הצפוי מהבמה לקולנוע, בסרט רוקומנטרי המתעד את אחורי הקלעים של סיבוב ההופעות הסופר מצליח שלהם, "Burning Up”. הסרט מציג קטעים מאחורי הקלעים וגם מלווה את המעריצים הצמודים של הלהקה, בסרט שנכנס היישר למקום השני בטבלת שוברי הקופות של הוליווד. במאי: ברוס הנדריקס. משתתפים: קווין ג'ונאס, ג'ו ג'ונאס, ניק ג'ונאס (74 דקות)

קלת דעת

חתונה פזיזה בין ג'ון ולריטה הופכת לקרב מצחיק עד דמעות בין לריטה לאמו של ג'ון, ורוניקה. עוד קומדיה משפחתית על יחסים בין אמא-גבר-אשה שפרויד עשה מדומות לה את שמו בפסיכולוגיה. במאי: סטיבן אליוט. שחקנים: בן בארנס, ג'סיקה בייל, קריסטין סקוט תומאס (93 דקות)

בוורלי הילס צ'יוואווה

דרו ברימור מדובבת את קלואי, כלבת צ'יוואווה מפונקת מבוורלי הילס, הנוסעת עם בעליה לנופש במקסיקו. בשלב מסוים נאבדת קלואי ומבקשת את דרכה בחזרה למלון, בזמן שלוכד כלבים אימתני רודף אחריה. למזלה, הצ'יוואווה פאפי נחלץ לעזרתה. במאי: רדג'ה גוסנל. קולות: דרו ברימור, אנדי גרסיה, ג'יימי לי קרטיס, פייפר פראבו (91 דקות)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully