וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה נירו ופאצ'ינו תובעים

עינב שיף

5.3.2009 / 10:37

שני שחקני העל תובעים במשותף חברת שעונים וחברת הפצה, בגין שימוש בדמויותיהם בסרט "רצח מוצדק" לצרכי פרסומת

רוברט דה נירו ואל פאצ'ינו תובעים את חברת הפצת הסרטים Overture ואת חברת שעונים Tutima, בגין שימוש בדמותם לצורך קידום מוצרים. סוכנות רויטרס מדווחת כי השניים מבקשים מבית המשפט במנהטן לפסוק להם פיצויים בשל סדרת מודעות מטעם חברת Tutima הגרמנית, מהם השתמע כי פאצ'ינו ודה נירו מעודדים קניית שעונים מתוצרת החברה. התמונות בהם נראו השניים יחדיו נלקחו מהסרט "רצח מוצדק" בו כיכבו השניים בשנת 2008.

"מדיניותם של פאצ'ינו ודה נירו באשר לפרסומות וקידומים ידועה לכל", נאמר בתביעה. "מעשיהם של הנאשמים פגעו במוניטין רב הערך של פאצ'ינו ודה נירו והמעיטו בערכם הפרסומי של שמם ודמותם". התביעה אף מפרטת את מדיניות השחקנים באופן פרטי, כשעל דה נירו נאמר כי הוא מפרסם מוצרים "תחת תנאים ספציפיים ונסיבות מחמירות" ואילו פאצ'ינו "מעולם לא קידם כל מוצר או שירות בארצות הברית", לשון התביעה.

בנוסף, מציינת התביעה סעיף בחוזי הטאלנט של השניים משנת 2007, ובו נאסר להשתמש בשחקנים לצורך קידום מוצרים ללא הסכמה מוקדמת בכתב.

"רצח מוצדק" שוחרר לאקרנים בחודש ספטמבר 2008. דה נירו ופאצ'ינו משחקים בסרט שני שוטרים וותיקים המתחקים אחר עקבותיו של רוצח סדרתי. על פי אתר Box Office mojo, הרוויח הסרט כ- 78 מיליון דולר ברחבי העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully