וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמקול 39

אמיר אגוזי

6.3.2009 / 3:01

החום הפתאומי, התחפושות של פורים והמוזיקה שיוצאת - המיקסטייפ של אמיר אגוזי עושה הכל בשביל להרים אתכם

הקיץ הפתאומי ופורים המתקרב השתלטו על רשמקול של השבוע. מפוצל אישיות מתמיד – קרנבל תחפושות רב-לאומי בין ההווה לעבר, בין הקצפת של האולדיז ועד לביטים של מחר.

Elvis Presley – Crying in the Chapel // Studio 1

Les Edits du Golem – Girl Like You // Les Edits du Golem

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

Lucinda Slim & the Lone Stars – All This Time // Melting Pot

בין ביקור הפתע של המלך באולפני סטודיו 1 בקינגסטון ג'מייקה, לחיתוכים של אנשי הגולם המסתוריים לשירי אולדיז עלומים (מישהו מזהה?), ועד לממתק הסול של לוסינדה סמית' – אנחנו מתחילים באווירה רומנטית ונינוחה. על הראשון כבר נכתב יותר מדי בלעדי, על השני איני יודע דבר, אך אולי לשלישית התשובות. לוסינדה סמית' (שם אמיתי ניה סו, לשעבר בהרכב זאפ מאמה), היא רזידנטית שותפה של המגה אספן קב דארג' בערבי הפאנק האגדיים במאדאם ג'וג'ו'ז בלונדון, עם פרויקט סול-פאנק חדש ומסקרן בלייבל שבו יצא אלבומו של קותימאן.

The Budos Band – Budos Rising // Daptone

Al Foster Band – Night of the Wolf // BBE

פאנק בנינוחות עולמיים הוא הפתעת משלוח המנות לחג. הבודוס באנד הם להקה כל אינסטרומנטאלית שמי מכם שאהב את אלבומו של קותי כדאי שיכיר גם אותה, מתוך קהילת אומני הפאנק החשובה והפעילה של ניו-יורק בימינו. ואיך שנזכרנו במסע הזאבים של אל פוסטר מתוך האוסף "ג'אז ספקטרום" בעריכתו של קב דארג', מתברר שהוא בדיוק הופיע כאן השבוע ופספסנו. מישהו היה?

Soft Rocks – Essra (instrumental) // Endless Flight

DOP – Mambo Jumbo // Supplement Facts

קצת דיסקו ג'אזי-פסיכדלי באדיבותם של סופט רוקס ומשם היישר לקרנבל, עם תמת ממבו שתחזור גם מאוחר יותר. דופ הצרפתים ביקרו כאן בפסטיבל סי-סיידס לא מזמן (שקצת התפספס – בושו לכם), עם הריליס החדש והמסעיר שלהם בלייבל של גיא גרבר (בברזילי בשלישי פורים ב'). לא אופתע אם אפילו תקליטנים כג'יילס פיטרסון יקפצו על הממתק הזה בשמחה.

Sideshow ft Samar – French Model in Dub // Word & Sound

Horace Andy – Live in the City // Wackies

סיידשואו מבצע קראפטוורק בצרפתית בגרסת דאב ומכניס אותנו למצב רוח ידידותי לקראת מחשק קטן של שירי מאסיב אטאק וסימפוליהם, לכבוד צאת האוסף "Protected" (אחלה קטעים למי שלא מכיר, ולאוהבי מאסיב זה בכלל סוג של מחשק חברה). שניהם אגב – קראפטוורק ומאסיב אטאק – כוכבי הליין-אפ של בסטיבל 2009, שיחד עם סונאר מברצלונה, הם מבין הפסטיבלים האירופיים שהכי קרובים לרוחנו, עם שמות רבים שכבר בטח מוכרים לקבועים שבמאזינינו.

Mulatu Astatke & the Heliocentrics – An Epic Story // Strut

אפרו-ג'אז אתיופי - מולאטו אסטאטקה, סנדק הצליל האתיופי שהתפרסם סביב פסקול הסרט "פרחים שבורים", חובר למאלקולם קאטו וחברי ההליוסנטריקס לאחרון בסדרת אלבומי "Inspiration Information" של הלייבל Strut. עד כה קדמו להם בסדרה: הוראס אנדי ואשלי בידל (מאקספרס 2, מחר באומן 17) ואמפ פידלר עם סליי & רובי. אה, והם גם בדיוק הוציאו אלבום חדש מזה כמעט 20 שנה לגראנדמאסטר פלאש. לא משהו.

Bahamadia – Paper Thin // Soul Jazz

Quincy Bright – Al’s Greens // Truth & Soul

Julien Dyne ft Tyra Hammond – Off My Feet // From the Crate

שלישיה סביב סימפול של "I’m Glad You’re Mine" של אל גרין, אחד מאמני הסול-פאנק המסומפלים ביותר, שאפילו ההליוסנטריקס ציטטו קודם. קטע זה הוא הבסיס ל-"Five Man Army" של מאסיב אטאק ועשרות קטעי היפ-הופ נוספים. אחד מהם הוא זה של באהמהדיה, שלקוח מהאוסף החדש בלייבל סול ג'אז – "Fly Girls" - שעוסק באם.סיז נשים, מאז ימי המריבה בין JJ Fad לרוקסן שאנטה ועד מיסי אליוט, באווירת אולד-סקול פנאן.

Kashmere Stage Band – Ain’t No Sunshine (J. Rocc remix) // Now Again

Exile - Your Summer Song // Plug Research

מפיק ההיפ-הופ ג'יי דילה נולד ונפטר בפברואר, שמאז הפך בקרב חבריו ומעריציו לחודש דילה עם אינספור ספיישלים בתוכניות רדיו ופודקאסטים בעולם. האחרון מביניהם שייך לאשף הפטיפונים J Rocc וחברו לבית סטונז ת'רואו, פה בלינק מתחת. "Your Summer Song", מתוך אלבומו החדש של מפיק ההיפ-הופ והביטים Exile, פחות או יותר מאותה חבורה, הוא אמביוולנטי כמו העונות שלנו – שיר שטרם החליט אם הוא קייצי-קריר או חורפי-מחמם, אבל ברור שהוא אחד היפים מהאלבום "Radio" שיצא עתה.

Wally Badarou – Mambo // K7

סוף סדרת הממבו (שמתם לב שגם באהמהדיה אמרה "מאמבו ג'אמבו"?), וההפתעה האמיתית מבין סימפולי מאסיב אטאק שבאוסף, שאיכשהו חמקה ממלתעותיי עד כה. וואלי בדארו הוא קלידן אפריקאי גאון, שמאז תחילת האייטיז ניגן עם והפיק להקות ואמנים כ-Level 42, גרייס ג'ונס, טוקינג הדס והטום טום קלאב, סליי & רובי, בלאק אוהרו, מיק ג'אגר, פלה קוטי ורבים נוספים. די מדהים כמה ש-"Daydreaming" של מאסיב מבוסס עליו בלי טיפת צנעה – לא רק שהמקצב לקוח בשלמותו, אפילו ההתפתחות המלודית המקורית היא שמנחה את הפלואו של טריקי ודדי ג'י שמהדהד אפילו בהעדרם.

Cage & Aviary – Television Train // DFA

Gary Davis ft James Pants & the Alpha Boyz – Sticky Situation // Smash Hit

קייג ואביארי, שמקרבים אותנו לסיום, הם הרכב שמטייל איפשהו בין פילוסקי הצרפתי לקצה הרך של DFA, שהוציאו עכשיו מחדש את "Television Train" שכאן (במקור מ-2007), עם רצועה ארוכה ויפה נוספת בשם "Suburban". אחריהם – גארי דיוויס האקסצנטרי, מלווה על-ידי האדון ג'יימז פאנטס ונערי האלפא – כולם מהצד הפריקי-בוגי של חבורת סטונז ת'רואו הנרחבת. לא לפספ את הגיק-גאג הרומנטי של מנהל הלייבל פינאט באטר וולף פה מלטה – Folerio!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully