וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טום וויטס ישפוט את אטליז

עינב שיף

8.3.2009 / 2:55

הקליפ ל"Attractive" של הלהקה הישראלית נכנס לתחרות בינלאומית עם השופטים הנכבדים טום וייטס, רוברט סמית' ובלאק פרנסיס

הקליפ ל"Attractive" של להקת אטליז נמצא בין הפיינליסטים לתחרות "International Songwriting Competition" היוקרתית. השיר מתמודד יחד עם 16 שירים נוספים בקטגוריית הקליפ בתחרות, כשלזוכה בקטגוריה מובטחים פרסים בשווי 3,000 דולרים.

מלבד הפרס, "Attractive" יזכה לקבל ביקורת מחבר השופטים המרשים של התחרות, ביניהם טום וייטס, רוברט סמית', בלאק פרנסיס מהפיקסיז, ריי דיוויס מהקינקס, צ'אקה קאן, ג'רי לי לואיס, טייסטו ועוד בכירים בתעשיית המוזיקה העולמית.

ההכרזה על הזוכים תתקיים במהלך חודש אפריל. בנוסף, ניתן יהיה להצביע לשיר של אטליז במסגרת הקטגוריה השמורה לקהל.

אטליז רושמת הישג נוסף גם עם הקליפ לשיר "Hey", שישתתף בפסטיבל "Main Line" בארצות הברית ב- 4 באפריל. "Hey" נחשב בפסטיבל לסרט קצר ויוקרן במסגרתו לצד 15 סרטים קצרים נוספים שנבחרו לתחרות.

הוידאו של "Attractive", הסינגל הראשון של אטליז, כבר הספיק לעשות חיל בזירה הבינלאומית, כשהשתתף בעבר בפסטיבל האנימציה הבינלאומי AniMundi וזכה במקום הראשון בתחרות "אסיף 2007" שהתקיימה בישראל.

הקליפ, שביימו יובל ומרב נתן (שהספיקו מאז לעמוד מאחורי "Her Morning Elegance" המצליח של אורן לביא) הוקרן ברשת MTV בתדירות גבוהה. גם "Hey" אותו יצר מנהיג הלהקה גיא בן שטרית במשך קרוב לשלוש שנים יחד עם כ- 15 אנימטורים, זכה לשבחים רבים וקודם בערוצי היוטיוב של מקסיקו, אנגליה, גרמניה, הולנד ועוד. הלהקה תופיע בישראל ב- 11 במרץ במועדון הבארבי בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully