וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עושים בפורים?

עינב שיף

8.3.2009 / 10:39

לא רק שפורים זה החג הכי כיפי מכולם, הוא גם עמוס בשלל אירועים מהבוקר ועד הבוקר שלמחרת. עינב שיף ממיין ומקטלג

יום ג'

אכלתם ארוחת חג, עיכלתם את ההנג-אובר, נתתם מתנות לאביונים וקראתם שוב את המגילה בצהריים? הגיע הזמן לסיבוב נוסף של הופעות, מסיבות ומה לא.

מופעים

* מוש בן ארי ומטבוחה פרוג'קט יופיעו במועדון רדינג 3 בתל אביב. בן ארי חוזר לאחר שהות ארוכה בהודו (כמה מפתיע) ולאחרי המופע יתקלט די ג'יי דחוויש. משעה 21:00, 130 שקלים בכניסה.

* לבונטין 7 יחגוג ברוח יהדות מזרח אירופה עם אוי דיוויז'ען, שיארחו את נסים צדוק והנפלאות, המידנייט פיקוקס שיביאו רקדנית בטן וקולולוש. משעה 21:00, 70-80 שקלים בכניסה.

* "מונוקרייב", חברת ההפקות המצוינת שהביאה לכאן את חוזה גונזלס והוברפוניק חוברת שוב ל"אוזן בר" של האוזן השלישית לערב אינדי ישראלי עם Tiny Fingers המצוינים, לא דובים, The Carsitters ולהקות נוספות, יונתן קוטנר של "אנובה" יתקלט. משעה 20:00, עשרה שקלים בלבד בכניסה.

* אריק ברמן יופיע עם שירי האלבום II במועדון הזאפה בתל אביב, משעה 20:30. 90 שקלים בכניסה.

* רן דנקר ועילי בוטנר יופיעו במועדון הזאפה בהרצליה. משעה 20:30, 90 שקלים בכניסה.

* אברהם טל יופיע במועדון הטרזינה ברחובות, משעה 21:00.

* משינה יופיעו במופע האנפלאגד במועדון הבארוק בבאר שבע, משעה 22:00.

* להקת Puppet Folk Revival, הידועה יותר בהיותה הרד בנד מסדרת הטלוויזיה, תופיע בפאב הברלה שבקיבוץ להבות חביבה, משעה 20:30.

* להקת מארש דונדורמה תופיע בהפנינג פורים בבנייני האומה בירושלים באירוע לכל המשפחה, משעה 16:00. 60-75 שקלים בכניסה.

מסיבות

* ג'ו גודאר, חבר ומייסד ההרכב החלוצי והנפלא הוט צ'יפ יגיע למועדון הברזילי ומדובר באירוע הכרחי לא רק לחובבי מסיבות, אלא לכל נער אינדי ש"Boy From School" של הוט צ'יפ שינה לו את החיים. לצד גודאר ינגן יקיר המערכת גיא גרבר, די ג'יי חומוס ו– We Edit.הקרנבל יחל משעה 22:00, 70 שקלים במכירה מוקדמת, 90 שקלים בכניסה.

* מועדון המיוזיק רום יארח ערב "בחזרה לפינגווין" עם הוותיק והמצוין, שיארח את שרית ברוך אורן בלישה ושחר שפירא. הכניסה חינם.

* עוד מסיבת פורים במועדון ה- Night בתל אביב, עם הופעת פריצה של משה פרץ והנחיה של השדרן האהוב, מינו בר. 80 שקלים בכניסה, מהשעה 22:30.

* ברק וייס ואייל בורה בערב היפ הופ, אולד סקול ומוזיקה שחורה בלימה לימה בתל אביב, כניסה חופשית לבנות מגיל 20 ובנים מגיל 23, החל מחצות.

* המחוגה 4 תתאושש עם מסיבת רוק'נ'רול ושות', החל מהשעה 23:00.

*פאב המרגוזה יחגוג את פורים בשוק הפשפשים עם DJ גלית גרינר ו-DJ דן בסמן מקול הקמפוס. מ- 20:00, רחוב יוחנן 3. הכניסה בחינם.

* חברי הקהילה יתכנסו במועדון התיאטרון למסיבת פורים של ליין הפופרינג הוותיק עם די ג'יי גיא לנץ. המארגנים מבטיחים הופעה מיוחדת, תוכלו להגיע החל מהשעה 22:00 ולגלות של מי.

* מועדון המעבדה הירושלמי יארח את הרבנית הדסה גרוס למופע דראג חסידי ושמח. החל מהשעה 21:30, 50-60 שקלים בכניסה.

אירועים נוספים

* העדלאידע הוותיקה של חולון תדגים כרגיל את רוח פורים הישראלית עם מצעד תחפושות ענק של כ- 4,000 צועדים, תזמורות, רקדנים ומה לא. חולון, החל מהשעה 12:00, בחינם כמובן.

* כיכר העצמאות של נתניה תארח קרקס רחוב חינמי של ליצנים, אקרובטים, מופעי מחול ונערות גומי. תהיה גם הופעה של רינת גבאי. מהשעה 11:00, הכניסה חינם.

* מוזיאון ישראל בירושלים יאפשר כניסה חינם לילדים בימים ג' ו-ד' מהשעה 10:00 ועד השעה 21:00 ביום ג' ו- 17:00 ביום ד'.

* המופע החוויתי "אלומיניום" חוזר לישראל לכבוד פורים ויעלה ב- 10 במרץ בתיאטרון הצפון ולמחרת בקיבוץ יפעת.

* סינמטק חולון יקרין בחצות את סרט הפולחן "מופע האימים של רוקי", רצוי להגיע מחופשים לדמויות מהסרט. 30 שקלים בכניסה.

* מוזיאון המדעטק בחיפה יציג תערוכת דינוזאורים לילדים סקרנים בימי הפורים. 50 שקלים בכניסה.

* גם רמת השרון רוצה עדלאידע, שתלווה במיצג תחפושות שעוצבו בהשראת סרטי דיסני ומחזות זמר. הכניסה חינם.

* הפנינג פורים נאה יתקיים בבית שמואל בירושלים, שיארח את ילדי עוטף עזה, ילדי עובדים זרים וילדים ממוצא אתיופי משכונות מצוקה וישמחם עם משלוחי מנות, ציורים ושאר פעילויות יצירתיות. החל מהשעה 10:00, 30 שקלים בכניסה.

* ויקה פינקלשטיין תארח את קרנבל פורים של עיריית חיפה, שיתקיים בין השעות 10:00 ל- 16:00 בטיילת לואי בחיפה.

* לא לשכוח את קניוני ישראל, שיקיימו שלל פעילויות חינמיות לכל המשפחה בחג הפורים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אפטר-פורים

* פאב התקליט הירושלמי והמצוין של אבי ש. גולדברגר יחגוג את פורים עם ליין טוויסט ורוק'נ'רול סטייל סדרת "אסקימו לימון", מהשעה 22:00, הכניסה חינם.

* עיריית בת ים תקיים ביום ד' הפנינג פורים ענק בגן העיר שלה, עם הופעה חינמית של הראל סקעת והגרלה עם פרס בשווי 1,000 שקלים למי שימלא שקית אשפה ויניח אותה במכולה המרכזית בגן העיר.

* האנגר אדמה שבמצפה רמון יארח בסוף השבוע את קרנבל הפורים שלו הכולל ריקודים, אוכל, יין ומגוון סדנאות קרקסנות. בנין הסדנאות: גאג'לינג' הליכה על חבל, משחקי תיאטרון, אקרובאטיקה, קפוארה, ומחול אפריקאי. יום שישי, 13-14 במרץ, כרטיסים במכירה מוקדמת - מבוגר: 195 שקלים, ילד: 125 שקלים.

* ה-אירוע של פורים בסוף השבוע בנגב יתקיים בחאן שחרות, שיארח פסטיבל בן שלושה ימים שיחל ביום חמישי ה- 12 במרץ עם סדנה של עמית כרמלי משוטי הנבואה, יימשך ביום שישי עם מופע מיוחד של הקונג פו מאסטרס – עידן קיי, קותימאן, עמית כרמלי ועידן כרמלי. שירי פעמוני תתארח בדי ג'יי סט וגם סט ספיישל של יוסי פיין הוותיק. לצד המופעים יתקיימו במקום גם סדנאות יצירה ותחפושות. הפינאלה תתרחש ביום שבת, אז יתקיימו במקום תהלוכות תחפושות, עם מתופפים ורקדני קפוארה מחצר הגמלים ועד החאן. מחירים: חמישי עד שבת - במכירה מוקדמת: 250 שקלים. ביום האירוע – 300 שקלים. ילדים בגילאים 3-13: 100 שקלים, שישי-שבת במכירה מוקדמת: 120 שקלים, ביום האירוע: 150 שקלים. ילדים בשישי ושבת: 50 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • פורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully