וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השומרים" שברו קופה

עינב שיף

9.3.2009 / 7:39

סרטו הכה מדובר של זאק סניידר דרס את טבלת שוברי הקופות בפער עצום, טיילר פרי הסתפק במקום שני והג'ונאס בראדרס התרסקו לחלוטין

המחלוקות המשפטיות והציפיות העצומות עשו את שלהן ו"השומרים" של זאק סניידר פירק את הקופות בסוף השבוע בארצות הברית. העיבוד לרומן הגרפי המפורסם של אלן מור הכניס בסוף השבוע הראשון להקרנתו 55.65 מיליון דולר, בצירוף שני נתונים מעניינים. ראשית, הסרט תוייג כ- "Rated R", כלומר מוגבל לצפייה מגיל 17 בלא לווית מבוגר. שנית, "Madea Goes to Jail" של טיילר פרי, נפרד מהמקום הראשון וזכה בשני עם 8.8 מיליון דולר בלבד השבוע, כלומר שהפער בין "השומרים" למקום השני הוא למעלה מ- 40 מיליון דולר. דומיננטיות מרשימה, שיהיה מעניין לראות האם תישמר לאור הביקורות המאופקות להן זוכה הסרט.

המתנחלים

"חטופה" ממשיך להתנחל בחמישייה הפותחת. זה השבוע השישי להקרנתו ו- 7.45 מיליון הדולר שהרוויח בסוף השבוע לא מעידים על סימני שבירה קרובים.

גם "נער החידות ממומביי" נועץ שיניים בבאז האוסקר סביבו ומניב 6.92 מיליון דולר בסוף השבוע, שמסתכמים ב- 125.44 מיליון דולר בסך הכל.

פנומנה נוספת ומדוברת ברשימה היא "Mall Cop", שקשה להאמין כי מישהו יוכל להזיז אותו מטבלת שוברי הקופות. סרטו של סטיב קאר הניב 4.2 מיליון דולר בסוף השבוע השמיני להקרנתו, שהכניסו לסרט 133.64 מיליון דולר בסיכומו של הישג מדהים שטרם הסתיים.

הוא פשוט לא בקטע של להרוויח יותר כסף

המשך הטבלה מסמל על פיהוק קל בהוליווד, עם וותיקי השבוע החמישי "הוא פשוט לא בקטע שלך", שהניב 4.02 מיליון דולר בסוף השבוע ו"Coraline" עם 3.13 מיליון. "וידויים של שופוהוליק" של פי ג'יי הוגאן כנראה שלא יצליח לעקוף את שני אלו, עם 3.12 מיליון דולר בלבד בסוף השבוע הרביעי להקרנתו, ירידה של 32.7 אחוזים לעומת השבוע שעבר.

האחים בלוז

הנפילה הגדולה של השבוע היא סרט ההופעה של הג'ונאס בראדרס, שהתחיל עם כניסה מאכזבת ובסוף השבוע השני בלבד להקרנתו נופל ב- 77.7 אחוזים ברווחיו, לכדי 2.78 מיליון דולר בלבד. "Fired Up" הקטנצ'יק של וויל גלאק יכול להביט עליו מלמטה ורק לחייך עם 2.6 מיליון הדולר שהרוויח בסוף השבוע, ו-36 מיליון דולר בסך הכל.

מצעד שוברי הקופות המלא

1. "השומרים"
2. "Madea Goes to Jail"
3. "חטופה"
4. "נער החידות ממומביי"
5. "Mall Cop"
6. "הוא פשוט לא בקטע שלך"
7. "Coraline"
8. "וידויים של שופוהוליק"
9. "האחים ג'ונאס"
10. "Fired Up"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully