וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכן לרחבה

עינב שיף

9.3.2009 / 10:17

ג'ו גודאר מהוט צ'יפ יתקלט מחר במסיבת פורים של מועדון ברזילי. עינב שיף דאג לחמם אותו עם שיחת כדור מראות

גם אחרי שהוט צ'יפ הפך להרכב הכי אופנתי, מצליח ובשנתיים האחרונות גם משפיע במיוחד, ג'ו גודאר עדיין עצבני כשהוא עולה על העמדה. האנגלי החביב הזה, שעונה בנימוס לא אופייני למוזיקאי שחצי פלנטה מנסה לשחזר את הגרוב שלו ושל הלהקה אותה ייסד יחד עם אלכסיס טיילור, לא בדיוק מבין איך הוא אמור לדעת אם אתם בכלל נהנים מהמיקסים שהוא עורך עבורכם. "אני עדיין מאד עצבני כדי ג'יי", הוא מספר בראיון מיוחד לוואלה! תרבות לקראת הסט אותו ינגן מחר, במסיבת פורים של מועדון ברזילי בתל אביב. "הרבה אנשים אומרים לי שבגלל הוט צ'יפ אני יכול לנגן איפה שאני רוצה ובאיזה סגנון שיתחזק, אבל אני עדיין מודאג באופן קבוע. אני לחלוטין לא בטוח שאני משעשע אנשים במסיבה"

ובהופעות החיות שלכם אתה בטוח יותר?

"בהופעות החיות מאוד ברור אם הקהל מתחרפן לטובה ונהנה. הם באו לשמוע שירים שהם מכירים או קצב וסגנון שהם מתחברים אליו דרך שירים שהם לא מכירים ורוצים להכיר. כדי ג'יי, נורא קשה לאזן בין המוכר ללא מוכר ובין המרקיד למשכיל".

אז למה לך בעצם לעשות את זה? הופעתם בטור עולמי אינטנסיבי למדי שבמהלכו המשכם להקליט שירים ולמקסס. למה לא פשוט לנוח?

"אני אדם שאוהב לעבוד קשה. תקליטנות היא דבר שאני עדיין לומד ואני רוצה להיות בו טוב מאד, אפילו מאסטר. זו תהיה סגירת מעגל לצ'אנס שקיבלתי באוניברסיטה. אני גם מאוד אוהב את העובדה שבניגוד ללהקה, שהיא קולקטיב, כדי ג'יי אני לוקח את ההחלטות, אלמנט שהוא מאד מלחיץ אבל גם די מרגש. חוץ מזה, אנחנו לא ממש עשירים, אתה יודע".

וואלה? אחרי כל הלהיטים, שערי המגזינים, ההייפ?

"לא. זה ייקח עוד קצת זמן".


לא ברור עוד כמה זמן ייקח לגודאר לקנות את יאכטה יד שניה מכריס מרטין, אבל היום הזה לא נראה רחוק במיוחד. הוט צ'יפ ממשיכים להעמיק את השפעתם בנקודת המפגש בין האינדי, הדיסקו והמיינסטרים. אחרי שלושה אלבומים, שהאחרון שבהם הניב להיט אפילו בישראל (“Ready For the Floor”), הוט צ'יפ הפכו לאחד ההרכבים המבוקשים והאהובים באירופה ועם הייפ לא קטן בארצות הברית ושיתופי פעולה עם רוברט ואייט ופיטר גבריאל.

"בגלל הוט צ'יפ יותר ויותר אנשים מנסים לעשות פופ של חדרי שינה", מסביר גודאר את התופעה. "לפנינו, לא הרבה הרכבים שילבו אלמנטים של מוזיקה שחורה ופופ אמריקאי, היינו חלוציים ועשינו זאת בדרך ה"עשה זאת בעצמך", בלי ציוד יקר ולמעשה עם קלידים זולים במיוחד"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

גם עכשיו, אתם עדיין ממשיכים למקסס הרכבים לא מוכרים כפי שעשיתם בעבר. לא עברתם למצב של בונו.

"לא לא, ממש לא. הוט צ'יפ תמיד היה הרכב משתף פעולה. זה גם מה שלמדנו מהניסיון המדהים של העבודה עם אמני ענק כמו רוברט ואייט ופיטר גבריאל. המשותף להם הוא הצניעות הלא תיאמן ביחס לגודל שלהם. הרי מדובר ביוצרים שאנחנו מעריצים ועדיין, כל ההתנהלות שלהם מולך נועדה להראות שהם פשוט בסדר, רק בני אדם"

האמת, רוברט ואייט בא עם בקבוק הוודקה?

גודאר צוחק. "הוא בא עם הרבה דברים"


בסט המתוכנן לו, גודאר מתכנן מעין עיבוד תקליטני של המוזיקה של הוט צ'יפ – תערובת בין קטעים נדירים לשירי פופ מוכרים, הרבה גרוב וקצב שסוחב את הרגליים לרחבה מעצמו. "רוב המסיבות הטובות יש בהם סתם שירים טובים", אומר גודאר. "לפעמים זה רק מישהו ששר טוב. העיקר שזה ירתק אותי"

ואחר כך? אפשר לבשר על אלבום חדש של הוט צ'יפ בשנת 2010?

"כן, זה הכיוון. אחרי הטור שלי ניכנס כולנו לאולפן ונתחיל לעבוד על הקלטות חדשות ופיתוח הרעיונות החדשים שכבר יש לנו. בנוסף, נוציא אלבום מיקס של כולנו בסגנון DJ Kicks שהוצאנו בעבר. אני גם יכול לספר על האלבום החדש שהוא יישמע הרבה יותר ממוקד בקולות, קולות רקע ומלודיות. באווירת ביץ' בויז"

ג'ו גודאר ינגן במסיבת פורים של מועדון ברזילי בתל אביב, לצד גיא גרבר, די ג'יי חומוס ו– We Edit. האירוע יחל משעה 22:00, 70 שקלים במכירה מוקדמת, 90 שקלים בכניסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully