וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל "ימי זמר בחולון" יוצא לדרך

עינב שיף

9.3.2009 / 20:43

האירוע הוותיק חוזר בחול המועד פסח עם פרסי מפעל חיים למיקי גבריאלוב ונחצ'ה היימן, כמו גם שיתופי פעולה מסקרנים

פסטיבל ימי זמר בחולון יתקיים השנה בחול המועד פסח. הפסטיבל יחל ב- 11 באפריל ובמשך חמישה ימים יעלה עשרות הופעות, מופעי בכורה ושיתופי פעולה חד פעמיים. הפסטיבל מתקיים זו הפעם ה- 14 ומנהל אותו מנכ"ל תיאטרון חולון גיא תלם, המנהלת האמנותית היא נעמי אטיאס.

ההפקה המרכזית בפסטיבל תיקרא "עוד חוזר הניגון", מופע משירי המשוררים עם גלי עטרי, נורית גלרון, רונה קינן, שלומי שבן, קובי אפללו, ארז לב ארי, אברהם טל, מאיה רוטמן ומיטל טרבלסי. בנוסף, יעניק הפסטיבל פרס מפעל חיים למלחין נחום היימן, במהלך ערב מיוחד של להקת הגבעתרון, שתארח גם את ששי קשת ודורית ראובני. פרס מפעל חיים יוענק גם למיקי גבריאלוב, במהלך המופע "עוף גוזל" שיורכב משיריו. עם גבריאלוב יופיעו ירדנה ארזי, דני רובס, דני ליטני, איה כורם, אוהד חיטמן ושירה גבריאלוב.

נתנאלה חוזרת

מופע ייחודי נוסף לפסטיבל הוא של הזמרת נתנאלה, ששבה לישראל אחרי 25 שנים עם המופע "פנינה לצווארה" ובו תארח את שלמה יידוב ואלי מגן. מופיעים נוספים בפסטיבל הם גידי גוב, עם שירי האוסף "שלל שיריו", תמר גלעדי תארח את מיכה שטרית במופע משירי נעמי שמר, עמיר לב יארח את ברי סחרוף, ערן צור יארח את מארינה מקסימיליאן בלומין, עינת שרוף ושלומית אהרון יבצעו משירי שושנה דמארי ז"ל, הופעה של מירי אלוני. דנה לפידות תארח את אוהד חיטמן, ורד פיקר תארח את לאה שבת ומופעים נוספים.

לצד החלק המוזיקלי, תציג גלריית תיאטרון חולון את תערוכת הצילום "תווים" של רענן כהן, המכילה צילומים של מוזיקאים ישראלים, ביניהם אביב גפן, שלומי שבן, קרני פוסטל, עידן רייכל, דנה ברגר ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully