וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוזיאון חדש לתולדות המוזיקה הבריטית נפתח בלונדון

עינב שיף

9.3.2009 / 19:30

מוזיאון חדש לתולדות המוזיקה הבריטית נפתח באצטדיון O2 בלונדון, עם עשרות פריטים המתעדים למעלה מ-60 שנים של היסטוריה מוזיקלית

מוזיאון חדש המתעד את תולדות המוזיקה הבריטית נפתח בימים אלו בלונדון. המוזיאון, אשר ממוקם באצטדיו O2 בעיר, יציג חפצים ואביזרים שונים שהושאלו למקום על ידי אמנים כגון איימי ויינהאוס, הרולינג סטונס, דיוויד בואי ואואזיס.

אתר BBC מדווח כי למעלה ממאה אמנים תרמו חפצים בשווי חמישה מיליון לירות שטרלינג לתצוגה. המוזיאון עצמו מחולק לשבעה אזורי זמן שונים החל משנת 1945, שכל אזור מכיל חפצים של המוזיקאים שהיו שייכים להם באותם שנים, כגון חליפת הליצן של דיוויד בואי בקליפ של "Ashes to Ashes".

"לבריטניה היה חסר מקום שישקף את ההיסטוריה של הכשרונות הפנטסטיים שצמחו בה בלי הפסקה וכבשו את העולם", אמר יושב ראש התצוגה, הארווי גולדסמית'. המוזיאון החדש, המתפרש על פני 22,000 מטרים רבועים ותקציבו כ- 9.5 מיליון לירות שטרלינג, נפתח כעשר שנים לאחר סגירת מוזיאון דומה בשפילד, שכמו המוזיאון הלונדוני הבטיח רבות אך נסגר עקב היעדר מבקרים.

עוד מדווח כי אנשי המוזיאון מצפים לכ- 350,000 מבקרים בשנה, בתקווה שאטרקציות כגון נגינה בכלים במקום, שיעורי ריקוד לצלילי להיטים ומסכי וידאו אינטראקטיביים המקרינים נקודות ציון חשובות בתולדות המוזיקה הבריטית, יעשו את העבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully