וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורים פיננסי

10.3.2009 / 13:51

במקום לרכוש תחפושות במחיר מופקע מציעה לכם וואלה! תרבות אופציות זולות, שגם רלבנטיות למשבר הכלכלי

איש היי-טק

אם בעבר תחפושת של מתכנת או וובמאסטר כללה חולצת פולו, שרוך אופנתי עם תג, ג'ינס במידה גדולה וקרוקס, היום היא הרבה יותר צבעונית, מרובת אביזרים ומחוברת למציאות. כי מהנדס התוכנה של האתמול הוא איש התברואה של המחר. טיפ סטייליסטי – הקפד על מטאטא בלוי להקניית המראה הפזמניקי ושמור על הבעה מיוסרת שאומרת "אני לא צריך להיות פה".

עוף קפוא

אמא של כולם מבטיחה להם עוף לשבת. אלא שבצל המשבר הכלכלי העוף הזה לא תמיד אורגני; הוא גם לא תמיד נטול עור, מופרד לרבעים, או נקי מגידים. הוא בדרך כלל אפילו לא טרי. אין תחפושת חברתית יותר מעוף קפוא – הסמל של תקופת הצנע החדשה. טיפ סטייליסטי – פזרו באקראיות מעט נוצות למראה מרוט ואותנטי.

רינו צרור

חורבן הבית, שבר המנהיגות והמראה הרטוב – אלה הם החומרים מהם עשויה תחפושת של העיתונאי החברתי האהוב, שמקבל משכורת תל-אביבית ושותה את הקפה שלו באופקים. טיפ סטייליסטי – הקפד על עובי התלתלים, דיבור מלא פאתוס ומחלצות עם גוונים של כחול.

עיתון כלכלי

אדפטציה עכשווית לתחפושת הוותיקה והאהובה של לוחות מודעות בתוספת קורטוב של מסורת עם נבואות זעם. העיתונים הכלכליים הם מבשרי השחורות של המחר ובימים אלו הם עסוקים לא רק בהפחדה, אלא גם בניפוח המשבר והעצמתו. טיפ סטייליסטי – הקפד על כותרת ראשית בצבע אדום-פיגוע ומתחתיה הפניה לידיעה על מבצעים חדשים לג'יפים ומכוניות ספורט.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

צמיג בוער

האקט ההפגנתי השכיח והקיצוני ביותר של השכבות החלשות, המלווה בדרך כלל בקריאות "לחם, עבודה". לתחפושת הזו דרושה הכנה ממושכת ומומלץ למנף אותה בעזרת חגי תשרי – הקפד על אכילת כיכר לחם ביום במשך ארבעה חודשים ליצירת כרס ראויה. בבוא היום שפוך עליה מעט שמן או כל נוזל דליק אחר שבנמצא והבער את הצמיג. טיפ סטייליסטי – גלח את הבטן לפני השימוש למניעת ריח שיער חרוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully