וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההוצאה המחודשת - כל הפרטים

עינב שיף

11.3.2009 / 10:27

"באופן קבוע וחד פעמי" של יהודית רביץ ויוני רכטר יוצא במהדורה כפולה במלאת 30 שנים להופעתו. כל הפרטים - בפנים

"באופן קבוע וחד פעמי", אלבומם הקלאסי והמשותף של יהודית רביץ ויוני רכטר ייצא במהדורה חדשה במלאת 30 שנים להופעתו. השניים, שהחלו לשתף פעולה בעקבות העבודה המשותפת עם אריק איינשטיין (רכטר כמלחין ומעבד, רביץ כזמרת), העלו את יצירותיהם במופע מיוחד במועדון צוותא שכעבור כשנה יצא כתקליט.

המהדורה החדשה תצא ב- 22 במרץ ותכלול, בנוסף לדיסק המקורי, דיסק DVD שכולל תיעוד של המופע הראשון משנת 78, כפי שזה צולם על ידי רשות השידור. ב-DVD ישנם מספר שירים שלא הופיעו בגרסת האלבום המקורית, כמו "גן סגור" יחד עם חבריהם ליצירת "הכבש הששה עשר", גידי גוב ודויד ברוזה וכן "לקחת את ידי בידך", "הילדה הכי יפה בגן" ו"הימים חולפים", שרכטר ביצע לראשונה במסגרת המופע "אנשים אוהבים לשיר" של אריק איינשטיין". מלבד המופע, כולל ה-DVD שני ביצועים של רביץ מתוכנית הטלוויזיה "מועדון הכיסאות המוזיקליים" משנת 1978 לשירים "מה עושות האיילות" ו"מי לאהבה".

המהדורה החדשה של "באופן קבוע וחד פעמי" יוצאת במסגרת סדרת "סימני דרך" של חברת NMC יונייטד. זהו הכותר ה- 11 בסדרה, לאחר הוצאתם מחדש של אלבומים כגון "אהוד בנאי והפליטים" של אהוד בנאי, "פלונטר" של רמי פורטיס, "אפר ואבק" של יהודה פוליקר ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully