וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתופים ובמחולות

עינב שיף

11.3.2009 / 14:19

צמד היוצרים הכי אטרקטיבי במחול הישראלי מעלים מופע חדש מחר, ניר לנדאו תיעד אותם מאחורי הקלעים ועינב שיף מסביר למה זה חשוב

שמים הכל על השולחן

העיסוק במחול של ענבל פינטו ואבשלום פולק חורג בדרך כלל מהתחום הצר של המחול. בין אם זה בגלל העבר של פולק ב"פלורנטין" או הבולטות של פינטו, חשוב לזכור שמעבר לפוטוגניות, מדובר בשניים מהיוצרים הוותיקים והבולטים בתחום, בעלי מוניטין בארץ ובחו"ל. גם בלי סדרת עבר בערוץ 2, שווה לדבר על זה.

לראות את האור

מלבד המקצוענות של פינטו ופולק, חשוב לזכור שהם אינם לבד על הבמה, בוודאי בשני המופעים החדשים אותם הם מעלים החל ממחר. ב"סודאד" הם חברו לטליה בק וב - "Rushes" הם משתפים פעולה עם להקת פילובולוס האמריקאית. כמו בריקוד טוב באמת, ככל שהמעגל מתרחב, כך הפרטים מקבלים זרקור חזק יותר על האופי השלם של היצירה ואסור לשכוח זאת גם אצל פינטו ופולק.

כתר פלסטיק

הרבה רהיטים יש במופעים של פינטו ופולק, בעיקר כיסאות ושולחנות. השניים סיפרו כי למרות שהכיסאות נראים אותו דבר, הם אינם מתנהגים אותו הדבר, מה שנכון בהכרח גם לז'אנר בעל עניין מצומצם יחסית כמו מחול. מהלבוש ועד התפאורה ובוודאי הצעדים - פינטו ופולק גורמים לזה להיראות אחרת בכל פעם.

וגם במצילתיים

אין באמת צורך להמליץ על המופע של פינטו ופולק, הפרסים מחו"ל ובישראל יעשו זאת במקומנו. למעשה, מלבד להקת "בת שבע", קשה לחשוב על עוד מופע מחול המסוגל לעורר עניין ברמה הארצית כמו זה של פינטו ופולק. גם אם מהסיבות הלא נכונות, חשוב שתרבות פופולרית תהיה מסוגלת להכיל בתוכה את "האחר" בכל בחינה, גם בהיבט הז'אנר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully