וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמותת מתא"ן לא תיסגר

עינב שיף

11.3.2009 / 15:02

משרד החינוך אישר העברה של 300,000 שקלים לעמותה, סכום האמור לאפשר את קיומה עד להכנסתה של העמותה לתקציב החדש של משרד החינוך

הוסר זמנית האיום מעל סגירת ארגון מתא"ן. משרד החינוך אישר העברה של 300,000 שקלים לארגון בכדי לאפשר את הישרדותו עד להקמת הממשלה החדשה ואישור תקציב המדינה. לדברי מנכ"לית העמותה, אורנה גרלינג, "הצעד הבא של העמותה להיכנס לתקצוב השנתי של משרד החינוך ולהיאבק על קבלת התקציב השנתי הראוי לפעילותה השוטפת של העמותה".

עמותת מתא"ן, הקיימת 27 השנים, עמדה בתחילת חודש פברואר בפני סגירה כללית לאחר שמשרד החינוך החליט להפסיק את ההתקשרות עמה, כפי שפורסם בוואלה! תרבות. העמותה, שהעניקה הכשרה בתחומי האמנויות לכ- 10,000 בני נוער לאורך שנות קיומה, נאלצה להודיע כי תסיים את פעילותה בחודש מרץ, לאחר שכספי התרומות השונים של העמותה יאזלו לחלוטין. כעת, מקבלת העמותה הזדמנות נוספת, אך לדברי גרלינג, איום הסגירה טרם הוסר. "אמנם תקציב זה נותן לנו אויר לנשימה בחודשים הקרובים", אמרה גרלינג. "אך ראוי לציין כי בזאת לא הסתיים המאבק. המטרה העומדת לפנינו היא להיות חלק מהתקצוב השנתי של משרד החינוך".

לדברי גרלינג, אישור התקציב המיוחד הושג תודות למאבק ציבורי עיקש של בוגרי העמותה, ביניהם השחקן אושרי כהן והרקדנית ענבל פינטו. " אנו מודים לכל אלו שלקחו חלק במאבק שלנו להצלת מתא"ן", אומרת גרלינג. "למאות הבוגרים שנרתמו, חתמו על העצומה, חזקו את ידינו ופעלו בחודשים האחרונים בכל כוחם על מנת למנוע את הרס העמותה. את מתא"ן אסור היה לסגור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully