וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאבל קאסט - "דו דו דו"

11.3.2009 / 20:54

להיט תאילנדי ששמע מני אבירם בירח הדבש הפך ללהיט ישראלי של עורך "רייטינג" לשעבר ויוצר הלהיט "רוצה בנות", נוי אלוש. הציצו לקליפ בהשראת ניקלבק וקייק וקראו למה אבירם לא חושב על קריירה מוזיקלית

יח"צ - חד פעמי

דאבל קאסט - "דו דו דו"

מילים: מני אבירם ונוי אלוש
לחן: job2do
קולות ושירה: אסף שלם

לאן שלא פנה מני אבירם בירח הדבש שלו בתאילנד, רדף אותו שיר. במונית, במסעדה ובמלון, עורך "רייטינג" לשעבר ומנהל התוכניות של חברת ההפקות "קסטינה" בהווה – הפזמון הקליט של השיר "Do Ter Tum" הלך אחריו ואחרי אשתו כמו צל. "כבר אז אמרתי לאשתי שחייבים לעשות גרסה ישראלית לשיר הזה", מספר אבירם. "משם שלחתי לינק לנוי אלוש ואמרתי לו שכשאני חוזר – חייבים לעשות עם זה משהו".

התוצאה היא "דו דו דו", שיר ראשון לצמד שהקימו אלוש ואבירם לצורך הפרויקט, דאבל קאסט. כעת הסינגל נמצא בתחנות הרדיו וכמובן ברשת, אך הדרך להוצאתו הייתה "סיזיפית וארוכה מאד", כפי שמספר אבירם. "אחרי שגיליתי בתאילנד שאמן בשם job2do כתב את השיר, החל המסע לאתרו ולקבל אישור להוציא את השיר. היה מאד קשה להגיע אליו, הוא איזה ראסטה מן בן 50, שיש לו אמנם פייסבוק עם מלא מעריצים, אבל מאד קשה לאתר אותו. אחרי שחזרו אלינו ואחרי משא ומתן ארוך, הגענו בסופו של דבר להסכם. הם גם אהבו את השיר".

בינתיים, חבר אבירם לנוי אלוש, שעמד מאחורי הלהיטים "רוצה בנות" ו"ליבני בוי" שהוקדש לציפי לבני. השניים כתבו מילים, חיפשו זמר לפרויקט ובחרו באסף שלם מלהקת מלכה באיה. "זה לא צפוי להיות 'רוצה בנות 2' " אומר אבירם, "הלוואי שכן, אבל זה לא בז'אנר הזה. אנחנו עדיין חושבים שמדובר בשיר קאצ'י וקליט, אבל אי אפשר לדעת. כיף לראות שממונית עם אשתי בתאילנד לפני חצי שנה זה התגלגל לשיר ברדיו. זו הייתה חוויה מאד כיפית"

אתה חושב לעבור לתחום?

"הו לא. זה הרבה מאד עבודה, בטח אם אתה רוצה לעשות את זה כמו שצריך בנושא זכויות היוצרים. זו למעשה עוד עבודה, וכבר יש לי אחת".

***

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully