וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטוף ברחמים

הילית וולברג

12.3.2009 / 11:20

רמי קליינשטיין רוצה שתדעו שהוא הפסיק להיות סמרטוט והפך לגבר, כשזרק את ריטה קיבינימט. הילית וולברג סחבה

כשהיינו ילדים לא באמת עניינה אותנו הרומנטיקה. השאלות הבאמת מעניינות היו "מי הציע חברות למי?" או "מי זרק את מי?". ככה זה כשנושא מביך נפגש עם אגו טהור של זאטוטים. ככה זה ילדים. אבל כשרמי קליינשטיין, ילד מתבגר בשנות הארבעים לחייו, חש צורך עז לציין שהוא זה שעזב את הדיווה עם המניירות ("עזבתי כי", "היא הצד הנעזב", "למה רמי עזב את ריטה"), זה צובט בשריר הפסיכולוגי לראות כמה גבר בגיל המעבר, שמבין שהיה סמרטוט רצפה אומלל כל החיים שלו, נתקף באותה נטייה לחשיפה מיותרת של חייו בשם האגו.

למה רמי קליינשטיין היה חייב עכשיו - אחרי הגירושין המתוקשרים עם ריטה, מהולים בתביעת ענק נגד הליקון ובערבו של אלבום חדש – להוציא את הכביסה המלוכלכת החוצה, כמו שאומרים בפולניה? זה לא הצורך ביחסי הציבור כמו שהיטיב הזמר להסביר אמש, אלא הצורך לפרוק את העול שבלב. העול הזה הוא לא ריטה, אלו לא הגירושין ולא השמועות הזדוניות שהציקו לו. זה הרצון הבסיסי של גבר מסמורטט כבר למעלה מ-20 שנה לצאת לחופשי ולהכריז: "אני גבר".

ורמי קליינשטיין יצא אתמול כמעט גבר כששפך את הלב לדני ענבר. אבל רק כמעט. הוא אמנם השתחרר מכבליה התובעניים של ריטה, גילה את עצמו ואת החלום שלו מחדש, הציג לראווה שתי בנות לתפארת, שלא רק שמדברות יפה למצלמה הן גם מוכשרות מאוד, מעניקות גאווה להורים ואוהבות את אבא שלהן בצורה שממיסה את הלב הכי ציני. אבל בזמן שקליינשטיין עסוק בלהוכיח לעצמו מחדש שהוא גבר (ואיך לעזאזל לא הגיעה השאלה המתבקשת "תגיד, כמה אתה מזיין כשאתה הולך עם יאיר לפיד לגנקי?"), הוא מתחבא שוב מאחורי אותו ילד, שלא שוכח את המשפט של אבא שלו בגיל 15 - "זמר, אתה לא" – ועולה על הבמה בשביל להוכיח לאבא, פעם אחר פעם, שהוא טעה. זו לא האשה שלצדו שעצרה את הגבר שברמי לצאת החוצה. זה הילד שסרב לנגב את הדמעות ולהמשיך הלאה.

ספיישל חשיפה בערוץ 2, הוא השער בעיתון סוף השבוע החדש. הוא משרת את תסביכי האגו של האמן שעומד מאחוריו. החשיפות, התגובה לשמועות, התיקון, החוויה שפתחה את העיניים. האור. הסיפור האנושי הכי שחוק אבל הכי מרגש שקיים. ההתפכחות. כל אחד רואה את האור פעם או פעמיים בחיים שלו ורמי ראה אותו עכשיו. הוא גילה סוף סוף שיש לו אגו והחליט לספר על כך לכולם. ברכות ואיחולים. יראה כל גבר שמתוסכל מהאשה שלצדו את הספיישל הזה וישכיל. ישכיל להבין שהסמרטוט נמצא בתוכו. שלא ייתן לאף אחד לעשות איתו ספונג'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully