וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוח שידורי הקיץ של NBC

עינב שיף

14.3.2009 / 12:45

הרשת חשפה את לוח שידורי הקיץ שלה שכולל סדרה חדשה לנב קמפבל, מיני סדרה לכוכב "דוסון קריק" וכמובן - ריאליטי סלבס חדש

רשת NBC חשפה אמש את שיבוץ הסדרות החדשות שיככבו בלוח המשדרים שלה בקיץ. תכנון הלוח נעשה בהתאם לחילוף המדובר והמצופה בין ג'יי לנו לקונאן אובריאן, על כסא תוכנית הלילה היוקרתית של הרשת, חילוף שיתקיים ב- 1 ביוני. כך, תכננה הרשת כי ביומיים הראשונים לכניסתו של אובריאן לתפקיד, יתקיים שילוב בין פרמיירות לסדרות חדשות לתוכניות סיום עונה של הסדרות הרצות "Medium", ו"חוק וסדר: מדור מיוחד".

הסדרה החדשה המדוברת ביותר של הרשת הקיץ היא "The Philanthropist" בכיכובם של ג'יימס פורפוי ("רומא") ונב קמפבל ("שולחן לחמישה", "צעקה") ובהפקת טום פונטנה ובארי לוינסון, שהפיקו ביחד בעבר את "אוז" ו"רצח מאדום לשחור".

הסדרה, העוסקת במיליארדר המסייע לנזקקים, שובצה לאחר מספר דחיות בעקבות בעיות כלכליות ב- NBC ופציעתו של פורפוי במהלך צילומי הפיילוט. הסדרה תעלה לשידור ב- 24 ביוני בשעה 22:00, כשהיא תזכה לתמיכת התוכנית הנצפית ביותר של הקיץ שעבר, "America's Got Talent" שתעלה לשידור ב- 23 ביוני ותשודר בשני ערבים רצופים.

באגף הריאליטי של רשת NBC נמצא גם עיבוד חדש לתוכנית
“!I’M A CELEBRITY…GET ME OUT Of HERE”, ששודרה בבריטניה ולמשך עונה אחת גם ברשת ABC האמריקאית. התוכנית היא למעשה עיבוד ל"הישרדות" ומתעדת סלבס הצריכים לשרוד על אי בודד. הסדרה תעלה לאוויר ב- 1 ביוני בשעה 20:00, לפני פרק סיום העונה של "Medium" ותוכנית הבכורה של קונאן אובריאן.

באגף הרכש הציגה NBC את הסדרות "Merlin" ו - "The Listener". "מרלין", שתעלה ב- 21 ביוני בשעה 20:00, היא הפקה אנגלית של רשת BBC העוקבת אחר סיפורה האגדי והעתיק של המכשף מרלין ויחסיו עם הנסיך ויורש הכתר, ארתור מקמלוט. "The Listener"הקנדית, שתעלה ב- 5 ביוני בשעה 22:00, עוסקת בטלפת המסייע לאנשים בשעת משבר.

את שאר לוח השידורים ימלאו "חוק וסדר: כוונה פלילית" שחוזרת לעונה נוספת, "דייטליין" הוותיקה ושתי מיני-סדרות חדשות, "The Storm" עם ג'יימס ואן דר ביק מ"דוסון קריק" ו- "The Meteor" עם כריסטופר לויד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully