וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעל דקלבאום - "Alice"

עינב שיף

15.3.2009 / 1:31

הבת נחמה יוצאת עם סינגל שני ומדברת על ההשוואות לקרולינה ודנה עדיני, הניתוק משלמה ארצי ועל הסיבה שהיא מדברת כל כך הרבה בהופעות

יח"צ - חד פעמי

ליעל דקלבאום לא באמת אכפת שבכל פעם שהיא מופיעה הקהל מחפש את קרולינה ודנה עדיני. "היה ברור שיעשו את השוואות לבנות נחמה", היא אומרת בראיון לוואלה! תרבות לקראת צאת הסינגל החדש שלה, "Alice". "זה היה צפוי ואכן – כולם עושים אותן. אני לא לוקחת את זה באמת קשה, לא באמת חשוב לי אם זה יצליח כמו הבנות נחמה או אפילו כמו שיתוף הפעולה עם שלמה ארצי. זה בכלל לא העניין עכשיו"

ומה שאר הבנות נחמה חושבות על החומרים החדשים?

"הן מתות על זה. בכלל, אנחנו תמיד נעשה משהו ביחד, זה שבשלישיה יש מקום לכל אחת לבטא את עצמה בנפרד, זה רק לטובה בעיני"

ושלמה? הוא שמע את החומרים?

"וואלה אין לי מושג. אחרי שנגמר הפרויקט שלנו לפני חמש שנים די לא דיברנו או היינו בקשר"

עם ארצי או בלעדיו, דקלבאום הצליחה לפוצץ את לבונטין 7 לפני שבוע במופע להקה. כמות כזו של קהל מפתיעה יחסית לאמן בלי בסיס רחב של חומרי סולו מאחוריו וללא תמיכה של הרדיו, שמלבד FM88 לא אימץ בחום את הסינגל הראשון של דקלבאום, " 100%Light". דקלבאום לא פספסה את ההזדמנות ודיברה במילים לא ממש עדינות על הסקאלה הישראלית שמסרבת לקבל אותה, כולל התחנה ההיא מיפו. "תראה, זה לא כל הרדיו", היא אומרת. "זה רק חלק מהרדיו וכן – גם התחנה ההיא", היא מרמזת לגלגלצ. "אבל זה היה משעשע בהופעה, לא יותר".

אגב קטעי המעבר בהופעה, למה את חייבת לדבר כל כך הרבה?

"אני לא רק אציג את השיר הבא בהופעות. קודם כל, יש עניינים טכניים שדורשים 'הצלה' ומעבר לזה אני בודקת את הגבולות שלי, כי אם אני לא אבדוק אותם, אני לא אלמד עד כמה רחוק אני יכולה ללכת. נכון שיש בזה סיכון מסוים, אבל לרוב זה יוצא מצחיק".

* אלבום הבכורה של דקלבאום, "Ground Zero" ייצא בסוף חודש מרץ בישראל. בסתיו הוא מתוכנן לצאת בלייבל בחו"ל, כרגע דקלבאום מסרבת לחשוף את שמו.

* יעל דקלבאום תופיע באלפנט, קרית חיים, ביום רביעי, ה-18.3, בשעה 22:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully