וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקגייוור חוזר לקולנוע

עינב שיף

16.3.2009 / 8:19

הגבר שאתם הכי רוצים שיחליף לכם גלגל באוטו יעובד לסרט קולנוע, כשלא ברור אם גיבור הסדרה, ריצ'רד דין אנדרסון, ייקח חלק בפרויקט

מקגייוור", סדרת הטלוויזיה האהובה משנות ה-80 חוזרת כסרט קולנוע. אתר Hollywood Reporter מדווח כי יוצר הסדרה, לי זלוטוף, חבר לחברת ההפקות של ראפאלה דה לורנטיס למטרת הפקת סרט קולנוע לסדרה, שהייתה להצלחה גדולה גם בישראל. כרגע, הפרויקט מחפש תסריטאי, בתקווה כי כתיבתו "תכיר בכך שהקונספט תפס מקום בתרבות הפופ ועדיין יעבוד כסרט הרפתקאות רציני וכיפי", כך על פי האולפנים.

כמו כן, לא נמסר האם כוכב הסדרה, ריצ'רד דין אנדרסון, ייקח חלק בפרויקט. אנדרסון בן ה- 59 התפרסם בשל תפקידו כגיבור בעל התושייה מקגייוור ולאחר מכן בסדרה המצליחה "סטארגייט". אנדרסון אף הופיע בשני סרטי הטלוויזיה שנעשו על "מקגיוור", שלא הצליחו להתעלות על הצלחת הסדרה.

"מקגייוור" שודרה ברשת ABC האמריקאית בין השנים 1992-1985. אנדרסון שיחק את אנגוס מקגייוור, סוכן חשאי בעל יכולות טכניות בלתי רגילות, הנחלץ פעם אחר פעם ממצבים מסוכנים בזכות תושייה. דמותו של מקגייוור אכן תפסה מקום משמעותי בתרבות הפופ וזכתה לאינספור חיקויים רציניים וגם הומוריסטיים, ביניהם גם בתוכנית הסאטירה המפורסמת "סאטרדיי נייט לייב". בין השאר, התפרסמה הסדרה בזכות הפתיח המוזיקלי הייחודי שלה שחיבר רנדי אידלמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully