וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של טופאק נגד הסרט על חייו

עינב שיף

16.3.2009 / 9:06

אפאני שאקור שאקור תובעת 10 מיליון דולר מחברת מורגן קריק, בטענה שזו הציגה הסכם שקרי על העברת הזכויות לביוגרפיה הקולנועית של הראפר המצליח

אימו של הראפר המנוח טופאק שאקור הגישה תביעה בגובה 10 מיליון דולר נגד חברת ההפקות “Morgan Creek", האחראית על הפקת הסרט הביוגרפי על חייו של שאקור.

לטענת אפאני שאקור, מנכ"ל חברת מורגן קריק ניסה לכפות עליה ועל חברת Amaru שבבעלותה עסקה למען הזכויות לעשיית סרט על חייו של טופאק ולאחר מכן חיבל בפרויקט כשניסתה להפיק את הפרויקט בחברה אחרת.

"במקום לדון בתום לב, הם ניסו להשיג את הזכויות על ידי הצגת 'הסכם' לא קיים", טוען עורך דינה של חברת Amaru. הם עשו זאת תוך השמעת איומים כבדים, כפייה והפחדה שניסו להפריע ובסופו של דבר להרוס את פרויקט הסרט".

תביעת אמו של שאקור מגיעה לאחר שמורגן קריק עצמה הגישה תביעה נגד Amaru, השולטת בנכסיו של טופאק. לטענת קריק, Amaru נסוגו מעסקה שהושלמה למכירת הזכויות להסרטת הביוגרפיה של הראפר המצליח. לטענת Amaru, הסכם שכזה מעולם לא הוצג להם וכי נושאים משמעותיים רבים במשא ומתן, ביניהם הענקת קרדיט לאפאני שאקור כמפיקה הראשית של הסרט, לא הוסדרו.

עוד מוסיפים ב- Amaru כי הצלחת הסרט “Notorois", העוסק ביריבו של טופאק, נוטוריוס ב.י.ג, הביאה את מורגן קריק להפעיל לחץ על אימו של שאקור ולפרסם בין האולפנים כי הזכויות על הביוגרפיה הקולנועית של טופאק שייכות להם.

טופאק שאקור התפרסם כראפר מחאתי חריף שגדל בשכונות העוני של ניו יורק. שאקור נרצח בגיל 25 בלאס וגאס, במסגרת מלחמת כנופיות היפ הופ יריבות שהפכו אותו למוזיקאי מיתולוגי ומשפיע בסצנת ההיפ הופ העולמית. חומרים רבים שהקליט שאקור בחייו המשיכו לצאת אחר מותו ועזרו לקבע את מעמדו כאחד הראפרים הגדולים בכל הזמנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully