וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני קליפים שביים הית' לדג'ר ייצאו לאור

עינב שיף

17.3.2009 / 1:35

השחקן המנוח הספיק לביים וידאו לשיר של מודסט מאוס וגם קאבר של זמרת אוסטרלית לדיוויד בואי

שני קליפים שביים השחקן המנוח הית' לדג'ר ייצאו לאור השנה. השחקן, שמת בינואר 2008 בגיל 28, הספיק לביים קליפ לשיר "King Rat" של להקת האינדי המוערכת מודסט מאוס. "להית' ואני היה חבר משותף", סיפר סולן להקת מודסט מאוס, אייזק ברוק לאתר VH1 בשנת 2007. "כשהיינו באוסטרליה, אני ארוסתי והלהקה, הפלגנו בסירה איתו ועם משפחתו וחברים ודיברנו על הרעיון הזה. חשבנו שהוא נפל, אבל אז הוא פשוט שלח לי מייל שאומר כי הוא מעוניין לעשות את זה". הקליפ מכיל אנימציה אותה יצר דניאל אובר, עמיתו של לדג'ר לקבוצת האומנות "The Massive".

הקליפ השני אותו ביים לדג'ר שייך לזמרת גרייס וודרוף, חברתה של אחותו של לדג'ר. הקליפ הוא ביצוע מחודש של וודרוף לשיר "Quicksand" של דיוויד בואי, שיצורף לאלבום הבכורה של וודרוף העתיד לצאת השנה. וודרוף חתומה בלייבל של בן הרפר, ידיד קרוב של לדג'ר שביים לו בעבר וידאו לשיר "Morning Yerning".

לדג'ר, זוכה פרס האוסקר האחרון בקטגורית "שחקן המשנה הטוב ביותר", נודע בשל חיבתו הגדולה למוזיקה, במיוחד זו של המוזיקאי ניק דרייק, שבעבר פורסם כי לדג'ר התעתד להכין ביוגרפיה קולנועית על חייו של הזמר. בקרוב עתיד לצאת אוסף קאברים לדרייק,, כפי שסיפר מחזיק הזכויות על שיריו של דרייק, דיוויד שלהוף בפסטיבל קאן האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully