וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצר "הסופרנוס" חוזר לטלוויזיה

עינב שיף

17.3.2009 / 10:25

דיוויד צ'ייס עובר מעלילות המאפיה לצמיחתה של הוליווד דרך מיני סדרה חדשה ברשת HBO, שתקרא "A Ribbon of Dreams"

דיוויד צ'ייס, יוצר "הסופרנוס" חוזר לטלוויזיה. היוצר המבריק אחראי על “A Ribbon of Dreams", מיני סדרה חדשה המתעדת את סיפורה של הוליווד דרך עיניהם של שניים, האחד הוא בוגר קולג' והשני קאובוי בעל עבר אלים אשר מקימים יחד חברת הפקות. במהלך הסדרה מצטלבות דרכיהם של השניים בכמה מאגדות הוליווד כגון בטי דיוויס ובילי ווילדר. שמה של הסדרה לקוחה מאמרה מפורסמת של אגדת הקולנוע אורסון וולס ("האזרח קיין").

צ'ייס כתב את הסדרה וישמש גם כמפיקה הראשי. צ'ייס אף יביים את הפרק הראשון בסדרה, שתשודר ברשת HBO, אותה הרשת בה שודרה "הסופרנוס" המצליחה. בנוסף, צ'ייס שב לשתף פעולה עם המפיק בראד גריי, המפיק הראשי של "הסופרנוס" וכיום יושב ראש ומנכ"ל Paramount Pictures. השניים ישמשו כמפיקים הראשיים של הסדרה. "המחשבה על החזרה לעבודה עם בראד ו- HBO היא תענוג גדול", אמר צ'ייס. "אלו אנשים שלכולם, באופן ברור, תופסים מקום מיוחד בליבי".

צ'ייס, 63, שב לטלוויזיה כשנתיים לאחר סיומה של "הסופרנוס", סדרת המאפיה המוערכת אותה יצר. במהלך שש עונותיה (כשהעונה השישית חולקה לשניים) זכתה הסדרה בפרסי "אמי" ו"גלובוס הזהב", כמו גם לשבחי הביקורת ונתוני רייטינג נאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully