וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MGMT תופיע בישראל

עינב שיף

18.3.2009 / 7:30

הלהקה הכי חמה של 2008 תגיע לישראל בחודש ספטמבר להופעה אחת בגני התערוכה

MGMT, אחת מלהקות האינדי החשובות והמצליחות בעולם, תגיע להופעה בישראל. הצמד הניו יורקי אנדרו וינגארדן ובן גולדוואסר יופיע בביתן 1 בגני התערוכה בתל אביב ב- 2 בספטמבר 2009, כשמחיר הכרטיס עומד על 220 שקלים. על הפקת המופע אחראית חברת הפקת ההופעות הבינלאומית Alive Productions, שממשיכה בקו המצליח של ייבוא אמנים חשובים בזמן אמת כגון דה סטריטס, מארק רונסון וג'יימי לידל, שיופיע בישראל ב-15 במאי.

MGMT, המשלבת אינדי רוק עם פופ והשפעות פסיכדליות משוכללות, הוציאו את אחד האלבומים המשמעותיים של 2008, "Oracular Spectacular" בהפקתו המוזיקלית של דייב פרידמן (פליימינג ליפס, מרקורי רב, Low) ומיד הפכו ללהקה מדוברת שזכתה לשבחי הביקורות מחד וללהיטים כמו "Time to Pretend" ו-"Kids" שגם חדרו לישראל.

הלהקה הופיעה בכל הפסטיבלים הגדולים בעולם כגלסטונברי ורדינג באנגליה, רוסקילדה בדנמרק וקוצ'אלה בארצות הברית. בנוסף, חיממה הלהקה את בק ורדיוהד במופעים שונים. במצעדי סיכום שנת 2008 זכתה הלהקה בתואר "אלבום השנה" וגם "שיר השנה" של NME ודורגה גבוה גם במצעדים מקבילים ברחבי העולם.

בישראל, זכה אלבומם של MGMT במקום הראשון במצעד של תוכנית הרדיו "הקצה" המשודרת בגלגלצ, במשותף עם אלבומם השלישי של פורטיסהד, "Third" ובתואר אלבום השנה במצעד המשותף של וואלה! תרבות וקול הקמפוס .

טלפון להזמנת כרטיסים: 03-7694747.

  • עוד באותו נושא:
  • mgmt

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully