וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור דאום - האמן המבטיח לשנת 2009 של "צבע טרי"

עינב שיף

18.3.2009 / 12:01

דאום יזכה בפרס כספי בגובה 20,000 שקלים ואילו התצלום "סיני" של אביב נווה הוא הצילום הנבחר של סות'ביס

דרור דאום זכה בפרס יגאל אהובי לאמן המבטיח לשנת 2009 ביריד "צבע טרי". דאום זכה בפרס כספי בשווי 20,000 שקלים על כלל הישגיו האמנותיים ויציג תערוכת יחיד ביריד "צבע טרי" הבא.

ועדת הפרס כללה את אספן האמנות יגאל אהובי, האוצר יונה פישר, האמנית מיכל נאמן, הפילוסוף והאמן דיוויד גריבס ומנהל אוסף יגאל אהובי שי רוזן. " לעבודותיו של דאום יש מראה מפתיע וחזות היפנוטית", נימקו בוועדה את זכייתו של דאום. "כוחה של נוכחות חזותית זו נובע מתוך היותה ביטוי מאופק של רגש מעודן, אבחנה סביבתית חדה ומחשבה דחוסה ומרוכזת". דאום, יליד 1970, הוא בוגר תואר ראשון ושני בבצלאל ומלמד במדרשה האקדמית בית ברל.

לצד זכייתו של דאום, בית המכירות סות'ביס הכריז על הצילום "סיני", של האמן אביב נווה כצילום הנבחר של "צבע טרי" שיוצע במכירה הפומבית של אמנות ישראלית בניו יורק בסתיו 2009. הוצאות המכירה ימומנו על ידי סות'ביס והרווחים מקניית העבודה יילכו ישירות לאמן הזוכה. נווה, יליד 1978, הוא בוגר בצלאל ולומד תואר שני בקולנוע באוניברסיטת תל אביב.

יריד "צבע טרי" מתקיים בישראל זו השנה השנייה. השנה משתתפים ביריד 17 גלריות ו- 68 אמנים עצמאיים, שנבחרו מבין למעלה מ- 700 . למעלה מ- 1500 עבודות אמנות יוצגו למכירה במהלך ארבעת ימי היריד. נותני החסות ליריד הם בנק לאומי, יגאל אהובי ולאומי קארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully