וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם "אמריקן איידול" מכורה מראש?

עינב שיף

18.3.2009 / 14:15

מקור בצוות ההפקה של התוכנית אמרה כי ארבעת המתמודדים הסופיים בתחרות כבר נבחרו, ומתוכם יש אפילו זוכים מועדפים

שמועות חדשות בנוגע להתערבות הפקת "אמריקן איידול" בבחירת הפיינליסטים בתוכנית. אתר "ניו יורק דיילי ניוז" מפרסם כי אחת מעובדות התוכנית מדליפה מתוך ההפקה וטוענת כי השופטים והמפיקים בחרו מראש את ארבעת הפיינליסטים, למרות שנותרו 11 מתמודדים בתוכנית. האתר מכנה אותה "אל" ומצטט אותה כאומרת "ארבעת המתמודדים הסופיים יהיו דני גוקי, ליל ראונדס, אדם למברט ואלקסיס גרייס. אלו יהיו האנשים".

בנוגע לזהות הזוכה, אמרה המקור כי מפיקי התוכנית מעוניינים בדני גוקי ובאלקסיס גרייס. "אדם למברט וליל ראונדס דומים מדי למתחרים מהשנים שעברו", היא אומרת. "הם זמרים טובים יותר מגוקי וגרייס, אבל אדם דומה מדי בסגנון ובסאונד שלו לכריס דוטרי וליל ראונדס דומה לפנטזיה. אפילו סיפורי הרקע שלהם דומים. לדני ואלכסיס יש תדמית טובה וסיפור מעולה".

פוקס סירבו להגיב לטענות המקור. גורם בתעשיית הטלוויזיה האמריקאית אמר לאתר כי "זה יהיה מאד קשה לתמרן את כל ארבעת הפיינליסטים. השופטים יכולים להציל מתמודד פעם אחת, וזה עוד לפני חמשת המתמודדים האחרונים, כך שהם רק דוחים את הבלתי נמנע. כדי להפעיל מזימה כזו הם צריכים שכל כך הרבה אנשים ישקרו עבורם, שקשה לי להאמין שזה נכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully