וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשים על המסך

עינב שיף

19.3.2009 / 11:55

כלה עם רגליים קרות, מרגל שרוצה לפרוש לגמלאות, איש זאב שנועד לגדולות - כולם עולים למסך הגדול עוד הערב

רגליים קרות

סיפור פגישתם של כלה מבולבלת מצד אחד וחתן אחר שאשתו לעתיד לא יודעת אם להתחתן או לא להתחתן. מבוסס על הסיפור "החתונה" מאת אורי אדלמן. במאי: דורון ערן. שחקנים: ציון ברוך, ריקי בליך, הילה ערן, עמוס לביא (85 דקות)

מלחמת האופל 3

הסיפור המקדים המגלה את מקורות הסכסוך בין הערפדים (סוחרי המוות) לעבדיהם לשעבר, אנשי הזאב. סרטו של פטריק טאטופולוס מתמקד בסיפורו של לוסיאן, איש זאב צעיר המוביל את בני מינו למרד בויקטור, המלך הערפד שהפך אותם לעבדים. יחד עם אהובתו סוניה, ביתו של ויקטור, יוצא לוסיאן למאבק סוחף על חירות אנשי הזאב. במאי: פטריק טאטופולוס. שחקנים: מייקל שין, ביל נייהי, סטיבן מקינטוש (118 דקות)

משחק כפול

המרגל ריי קובל סוגר חשבון עם הבוסים השנואים שלו, רגע לפני שהוא זונח את עסקי הביון ויוצא לחיים חדשים. כצפוי, הוא נאלץ להיעזר במרגלת לשעבר שגם היא, מחפשת דרך להתנקם בבוס הנצלן שלה. במאי: טוני גילרוי. שחקנים: קלייב אואן, ג'וליה רוברטס, פול ג'יאמטי (110 דקות)

הזדמנות אחרונה לאהבה

דסטין הופמן מגלם את הארווי שיין, כותב ג'ינגלים ניו יורקי הנמצא במשבר יצירתי, שמגלה כי בתו בחרה באביה החורג כמלווה שלה לחופה. הכעס מביא אותו לעזוב את החתונה לשדה התעופה, שם הוא גם מפספס את הטיסה – אך פוגש באמה תומפסון, האישה שתביא לשינוי בחייו. במאי: ג'ואל הופקינס. שחקנים: דסטין הופמן, אמה תומפסון, קאת'י בייקר, מייקל לנדס (92 דקות).

בחזרה לכפר

אנטואן בן ה-30 נאלץ לעזוב את פריז כדי לעזור לאמו שבפרובנס, עקב מחלת אביו. בתחילה, מתקשה אנטואן במפגש עם התושבים הכפריים שבאזור, אך בזכות אהובתו קלייר מצליח להתרגל למצב. כשאביו חוזר מבית החולים, סכסוך ישן מאיים להטיל צל על הסדר החדש בחייו של אנטואן. במאי: אריק גיראדו. שחקנים: דניאל דובאל, ניקולאס קזאל (92 דקות)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully